Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Canlı capcanlı

Canlı capcanlı
 

Nimet


Evet et yiyemiyorum. Bu keşke kendi tercihim olsaymış daha mutlu olurdum. Epeydir yediklerimi kusmamla başlıyan şikayetlerimin nedeni meğerse psikosomatikmiş. Adınınn ahengine bakmayın sahiden de kötü çarpan yanı var. Eğer doktor olsam psikiyatrist olurdum. Oh ne ala memleket her nasılsa bütün dertlerin kaynağı psikolojik :))

Çok da tercih etmediğim bir yiyecek olarak eti yeme listemden siliyorum. Zaten çabuk vaz geçen bünyeye sahibim. Bu durumu öğrenen arkadaş tayfası o gün bu gün peşimden ayrılmıyor. Doğal vejeteryanmışım. Zaten bana da yapay vejeteryanlık yakışmaz.

İlk günlerin heyecanı işte sanırım aşık oluyorum. Şimdi nereden biliyorsun derseniz; bi kere sürekli miğdem bulanıyor , bir de karnıma kramplar giriyor. Hiç yapmadığım şeyleri yapmak istiyorum. Doğayı börtü böceği seviyorum ki görmeyin. İnanın köpekleri bile sever oldum ki orada anladım ben fena tutulmuşum. Aşık olur olmaz hemen işlerim ters gitmeye başlar bi de. İş yerimle kavga gürültü olsun, yakın arkadaşlarımın kaprislerine tahammülsüzlük olsun hemen baş gösterir. Zaten yaşım geldi bi manita yapayım diyorum da kımetsizim anacım.

Bu sefer akıllandım derken hata üstüne hata yapıyorum. Erkek canlısı aşk meşk olayından hoşlanmayan bir şey. Ona futbol de, siyaset de aksiyon sanır. Kadınlarsa yok romantizm şiir falan. Kendimi sorgular oldum ne istediğimi ne düşündüğümü anlamaya çalışıyorum. Uleeyn yazmaya başladım o derece. Hemen anlaşılıyor ki ben aşığım arkadaş. "Bak şu kalbimin işine saldı sevdayı başıma. Bir ateş düştü ki başıma yanarım yanarım kimse bilmez."

O kadar düşünmemiştim daha önce ama bu konuyu tam olarak kavrayabiliyorum son zamanlarda. Ben aşka dokunmak istiyorum. Onun kokusunu duymak. Uzun yürüyüşler yapmak. Güzel çiçekleri koparmadan seyretmek. Bacaklarımı , kollarımı onunla hissetmek. Özgürce sevmek , sevdikçe özgürleşmek. Ve bütün bunları yapabileceğim bir başka bedenin varlığını keşfetmek. Toplumun sıtkından sıyrılmak. Ağlarken de, gülerken de doyasıya dürüst olmak. Kendi gerçekliğini kendine itiraf edebilmek istiyorum.

Canlıyım canlı kalabilmek için aşık olmalıyım.:)))

 
Toplam blog
: 54
: 533
Kayıt tarihi
: 18.02.12
 
 

Tasarımcıyım grafik çalışırım. ..