Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '13

 
Kategori
TV Programları
 

Canlı/O Ses Türkiye–Düello : Çağrı Emrah Yıldırım & Erkam Aydar –Bileğinin hakkıyla karizma kazandı

Canlı/O Ses Türkiye–Düello : Çağrı Emrah Yıldırım & Erkam Aydar –Bileğinin hakkıyla karizma kazandı
 

Canlı elemlerdeki bu düelloda,Murat Boz ile Mustafa Sandal’ ın yarışmacıları olan Çağrı Emrah Yıldırım  ve Erkam Aydar karşı karşıya geldi… Format gereği kimin üst tura çıkacağına yine seyircilerden gelecek SMS lerle karar verilecekti…

Bu en çok merak ettiğim eşleşmede ilk olarak Mustafa Sandal ‘ ın karizmatik ve duygu yüklü sese sahip yarışmacısı olan Erkam Aydar ‘ Götür Beni Gittiğin Yere ‘ adlı şarkıyla sahne aldı… Yüreğin derinliklerine işleyecek duygusallıkta harika bir performans izledik kendisinden…

Erkam gerçekten de son derece etkileyici bir karakter… Hem karizma olarak hem de duruşunun sağlamlığı açısından eşi benzeri yok neredeyse…. Yarışmayı da bu kapı gibi özellikleri sayesinde rahat rahat kat ederek geldi bu günlere kadar…

Çağrı Emrah Yıldırım karşısında da son derece formdaydı ve yorumuyla bir iki adım öne çıktı ve sahneyi Çağrı’ ya öyle teslim etti… Çağrı ise beklediğim kadar baskın bir yorum koyamadı ortaya… Seslendirdiği ‘ Yalnızım Dostlarım ‘ şarkısı, potansiyelini çok iyi kullanabileceği bir parçayken bana göre bunu değerlendiremesi…

Bu sebeple sonuç olarak Erkam Aydar , herhangi bir süprize imkan tanımadan, seyirci SMS oylamasında Çağrı Emrah ‘ a büyük bir fark atarak % 82 ye % 18 lik bir oranla yarı finale çıkma hakkını elde etti… Bilirsiniz Çağrı’ yı bugüne kadar hep destekledim ve arkasında oldum…

Ama bu sefer itiraf etmek zorundayım ki, Erkam ondan en az 2 gömlek iyiydi ve turu geçmesi kadar doğal bir şey olamazdı… Neticede bu sene de Çağrı Emrah Yıldırım’ ı finalde izleyememiş olduk… Canımız sağolsun deyip, Çağrı’ ya gelecekteki hayatından başarılar diliyorum…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/canli-o-ses-turkiye-duello-cagri-emrah-yildirim-erkam-aydar-bileginin-hakkiyla-karizma-kazandi-04022013-video-linki-dahil/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..