Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

22 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Çare

Bir rüya korkutan var, korkulan var

Korkutan ne? Korkulan ne?

Düşünceler mi? Düşünenler mi?

Dostluklar, aile, aşk ve kendisi

İyisiyle kötüsüyle yarım asır

Gönül ister inanmak

Korkusu var kanmak, kandırılmak

Dost mu? Sevgili mi? İçinde ki ben mi?

Sevdin sevdi mi? Bilinmez

Düşünmek iyi düşünmek

Kanmak mı? İstersin; Kandırılmak mı?

Dedim aşığım, yoksa aşk sözü

Neyine aşıksın,

Bilmedin, bilemedin

Beyninde kurt, yüreğinde umut

İnansam mı? İnanmasam mı?

İster inan, ister inanma

Beni yakan seni yakmaz

Yanan ben kanan ben

Çaresiz, biçare

Seviyorum, ama bedensiz, ruhsuz

Sensiz, senli gecelerimle

Hayallerimle, rüyalarımla

Bir emanet, dünüme, bu günüme

İhanetim mi olur, ihanet mi?

Çaresizim, çare olur mu?

Gir rüyama çareme çare

Beynim başka, yüreğim başka

Demeyelim keşke

Cebirin Defteri 21.Ekim.2012, Kütahya

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..