Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '09

 
Kategori
Mizah
 

Çatlak Pencere Sezon Finali...

Çatlak Pencere Sezon Finali...
 

Eridim, bittim, yoruldum... Azıcık dinleneyim yav


Haberi bugün öğrendim… Önce çok şaşırdım… Sonra biraz düşününce hak verdim… Mantıksız gelmedi doğrusu… Avrupa fatihi Galatasaray’a da bu yakışırdı… Zaten nice zamandır buna hasret kalmıştık…
Şimdi öğreniyoruz ki Galatasaray doğrudan Şampiyonlar ligine katılacakmış. Ayrıca şu anda bulunduğu torbası da değiştirilmiş. Birinci veya ikinci torbaya alınacakmış.

UEFA’nın resmi sitesinden alınan bilgiye göre Galatasaray gibi bir kulübün Avrupa ligine hem de taaa üçüncü eleme turundan başlaması yürekleri parçalamış. Gerek eski başkan gerekse yeni başkanın da hemfikir olduğu bu durum için yetkililer çareler düşünmeye başlamışlar. Nihayetinde Galatasaray’ın doğrudan Şampiyonlar ligine alınmasını karar bağlamışlar.

***
Hadise kızımız önümüzdeki yıl da bizi Eurvision’da temsil edecekmiş. Bu yılki başarısını göz önünde tutan yetkililer önümüzdeki yarışmada da Hadise’nin bizi temsil etmesi gerektiğini belirterek tercihlerini Hadise’den yana kullanmışlar.

Yeni albümü için imaj da değiştiren Hadise kızımız bu imajıyla önümüzdeki yıl da Eurovision’da fırtınalar estirmeye adaymış. Yeni çıkan albümü ile listelere hızlı giriş yapan Hadise Eurovision için şarkı hazırlama çalışmalarına başlamış.

***
Son dakikada alınan bir kararla sigara yeniden serbest bırakılmış. Kapalı alanlarda ve toplu ulaşım araçlarında sigara yasağını başlatacak olan genelge son anda durdurulmuş.

Ankara’dan etkin ve de yetkin kaynaklardan ve sonrasında da kaynakçalardan alınan bilgiye göre sigaraya tamamen serbesti getirilmesi düşünülüyormuş. Ayrıca sigaradan alınan vergi de sfırlanacakmış…

***
Benzin ucuzladı.!. Eveti yanlış okumadınız, benzin ucuzladı. Bizim evin arkasındaki benzinciden aldığım istihbarata göre benzinin litre fiyatı önce iki buçuk liraya çekilmiş. Gerekli düzenlemeler yapıldıktan sonra da bir buçuk liraya çekilecekmiş. Önümüzdeki yıl nasip olursa bir liranın altına indirilecekmiş.

Köşedeki bakkalın da doğruladığı bu haber ile ilgili resmi kaynaklara ulaşmaya çalıştım. Ancak bütün resmi kaynaklar tatile çıkmış. Gayrı resmi kaynaklardan bakkal Hüsamettin, berber Seyfi, kasap Ahmet ve manav İsmail ise haberi duymazdan geldiklerini ifade ederek tarafıma bu tür bir bilgi verebilecek durumda olmadıklarını; aksine defterlerdeki hesabımın kabarıklığından şikayetçi olduklarını belirttiler.

***

Yukardakilerin hepsi de atmasyon haber idi... Kafayı yediğimin göstergeleri...

***

Şekilde de görüldüğü üzere sıcak kafama geçmiş durumda. Ne dediğimi biliyorum, ne de yazdığımı. Demek ki tatil şart olmuş. Aslında geç kaldım. Sezon finali yapanlar oldu, tatile gidenler oldu, hatta tatilden dönenler bile oldu…
Ben geç kaldım. Aslında böyle bir niyetim de yoktu. Aklıma geldikçe, kafama estikçe yazarım diyordum. Yazdım da…

Ancak aslında fiiliyatta sezon finalini yapmışım. Kafa olarak da. Yazı sıklığı azalmış. Çok öne çıkan konuları yazmışım sadece. Zaten yaz rehaveti var. Sıcaklardan doğru dürüst masa başında oturasım da gelmiyor.

Ayrıca da bu aralar okuma fırtınasına kaptırdım kendimi. Sürekli okuyorum. Hani yolda yerde gazete parçası bulsam alıp okuyacağım, o derece. Zevce hazretleri gözlerimi bozacağımdan korkuyor, ben ise aklımı…

Tabi bir de yoğunluk boyutu var. Her ne kadar kış aylarındaki kadar değilse de iş temposu yoğun sayılır. Bu hali hazırda sahip olduğum ve para kazandığım iş tabi. Bir de gönüllü yapılanlar var. Aynı anda dört platforma yazıyorum. Kendi web sitem ve Milliyet Blog haricinde biri gazete diğeri de internet sitesi olmak üzere… Hepsine de farklı tarzda yazıyorum tabi. Haliyle yoğun geçiyor günler. Dinlenmek şart.

İşte kısaca özetlersek; 1)Yaz rehaveti 2) Okuma fırtınasından yazmaya vakit kalmaması 3)Tatile gidilecek olması 4)Dört ayrı platform için güç depolanacak olması gibi sebeplerden dolayı yazılara ara veriyorum.

İnternet bulduğum yerlerden MB’a girip yazılanları okumaya devam, yorum yazmaya devam ederim. Hatta hazırlık maçlarından izleyebildiklerimi değerlendiren yazılar da yazarım…

Sözün özü insan yazma manyağı olunca bulduğu fırsatta yazar :) O zaman aralarda da görüşürüz :) Tatilden kesin dönüş yapana değin, hoşçakalın, sağlıcakla kalın, şen kalın :))))

Murat HACIOĞLU
18 Temmuz 2009 Cumartesi

NOT=Muratcan tatilde diye bir yazı dizisine başlasam mı diyorum. Yazıyı bitirince aklıma geldi bu fikir. Fena fikir de değil hani :)

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..