Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '16

 
Kategori
Şiir
 

Çay zaman

Çay zaman
 

Oturdum fillere ağladım bütün gün
İnsan nasıl mutlu olabilir
Diye afrikada
Birkaç kere Tanrı'yı sorguladım
Çaya bisküvi bandım ve filler
Şişkodur dalga geçerler
Diye inan anneme
Yok yere bağırdım çağırdım
 
Mayısta hangi kadınlar daha dişidir
Dedim de veremediler cevabını
Ihlamurlar altında iki el
Tutuşmuşken
Yanıyor üsküdar camları
Ben de yandım dostum elime bak
Êlim erkektir benim sade
İnanmazsan çaldığım güllere bak
 
Koştura koştura gelen pembe güller
O hazırlıksız yakalandığımız
Bencil ve günahkar zamanlarımız
Ve filleri hiç umursamazdık
Bence her şeye değer
Mayısta ve üsküdarda olmak
Çay içerken bakışlarına bakarak
 
 
Toplam blog
: 10
: 131
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

35 yaşındayım, Edebiyat ve tiyatroya meraklıyım. Sevgiler.. ..