Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Cebimdeki şiirlerden güldeste...

Cebimdeki şiirlerden güldeste...
 

Uzun sustum, ey durmadan konuşanlar.
Geçmedi üşümem,
Ben bir aşkın kar yağışından geliyorum.
Senden başka kimseyi aramadım gittiğim yerlerden...
Belki de senin gözünde
Bir tren garından ibarettim
Zahmetli onca yolculuktan sonra
Gelen hiç kimsenin umrunda olmayan!
Özürlüğü severdim,bu tutsaklığım neden ?..
"Sınırlanmaktı" hep karşı durduğum şey.
 Çizgili kağıtları sevmemem de  bundan...

Hayat bu, bir bakarsın herşey bir anda son bulur..
Hayat bu, son dediğin an herşey yeniden can bulur..
'' Hayatımda biri yok, birinde hayatım var.''
Demiş ya şair...
Bak yine şairlerden güldestelerle geldim...
Sağ cebimde gül yaprakları...

Sol göğsümde çakıl taşları !..

Tam yaşlanıyorum derken..

Misketler aldım renkli ...

Çocukluk sevincimsin sen şimdi...
....
Ey Sevgili!
-Bir geceliğine değiş tokuş etseydik yüreğimizi,
-Taşıyabilir miydin acaba bendeki seni!..
. . . .

Öyle gel;
Ne aramızda yol
Ne de başka bir kul olsun
Biriktirdiğin yalnızlıklarınıda al yanına
Yalnızlıklarıma arkadaş olsun.
Yol üstü bir çocuk sev,
Sevinçleri üzüntülerimize göz kulak olsun.
Gökyüzünden güneş topla
Kara bulutlara inat günlerimiz aydınlık olsun.
Yağmurları gözlerinde biriktir
İçimlik gözyaşlarımız olsun
Elini bir tamircinin alın terine sür
Tutacağım el en helal'inden olsun
N'olur sen gel, öyle gel
Gel ki adı aşk olsun.
* * * * * * * * * * * * * *

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..