Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '09

 
Kategori
Deneme
 

Çekil git..

Çekil git..
 

Int.


Bu gece karanlıklarım daha bir koyu sanki.. Bu gece diğerlerinden daha sessiz.. O pamuk ipliği koptu kopacak galiba.. Bastırıp içimdeki yangınları, uzun bir veda cümlesi olarak düşecek yaşlarım kalemimden.. Sus.. Birşey söyleme.. Şimdi aç dinlediğim şarkıyı, kapat gözlerini.. Şimdi ömrümden ömrüne açılan onlarca kapının eşiğindeyim.. Bir yanım alevler içinde, diğeri buz gibi.. Keskin görünsede mısralarım tedirginim aslında.. Bir yanım "artık yeter" diyor, diğeri suskun, çaresiz.. Ve unutmuştum nerdeyse korktuğumu karanlıktan..
Uzun susmalarımdın benim yitirdiğimde mısralarımı.. Öznesiz, imlasız alkollü mısralarımdın benim.. O kadar alışmıştım ki yokluğuna, hayalin bile ağır geliyordu bazen.. Yokluğunla yattığım uykunun karabasanı oluyordu vuslatın.. Her yazının içine gizledim adımı, hasretimi.. Bazen virgülü oldum iki büklüm bu acımsı satırların, bazen sonlarında set oldum ufacık bir nokta ile.. Yoruldum, tükendim..

Gelişlerine yüzdürdüğüm gemilerimi yakıyorum bu gece.. Bir düştün ya gördüğüm.. Düşmedin durduğun buluttan bir damla gibi.. Ben en kurak mevsimleri yaşarken yokluğunun girdabında, bir hayalden öteye geçemedi bendeki cismin..

Şimdi gelişlerin gibi mısra mısra git benden.. Yetmedi mi mutsuz sonlarım.. Kuruttum pınarlarımı.. Ne yaşım var gözümden akan, ne iki satır laf dilimden dökülen.. Yaşarken ölümü tadanlardanım.. Nasılsın diye soranlara iyiyim dememe aldırma.. Onlara sorarsan nefes aldığım sürece hep iyiydim zaten.. Hangisinin görmesini bekliyordun ki..

Dayanamıyorum artık yokluğunun ortasında hayalinin koynuna girmeye.. Her gecem buz gibi.. Kar, boran.. Ne bir ses var içimi ısıtan, ne bir nefes..
Üşüyorum bu gece.. Ama dokunma sen.. Ben seni tanımadım hiç.. Tenin yabancı bana.. Sesin yabancı.. Sana dair bunca mısranın ardından hala silik yüzün.. Net değil düşlerim..

Dokunma bana.. Ben yokluğunu senden önce tanıdım.. Gözümde yaştı adın, dilimde iki satır.. Sende tanıyormusun acaba beni, benim seni tanıdığım kadar.. Aklına geldiğimde tutuştumu bedenin hiç.. Terleyen avuçlarını gizledin mi yüzün kızararak adım geçtiğinde.. Hayallerin en güzeliydi bir kumsalın en ıssız yerinde dizdize, koyun koyuna ehl-i keyf uzanmak.. Koyu karanlıkları yırtan yakamozu seyrederken akmaktı dudaktan kalbe.. Şimdi dokunma ne olur.. Hayallerimi bırak olduğu gibi.. Sus.. Sakın birşey söyleme.. Tükenmesin mısralarım.. Aldırma sen ağaran güne.. Üzerimize doğan güneş değil bu kez.. Doğudan batıya ayrılık sarıyor bu kez.. Yaralıyım bu gece.. Sana dair düştüğüm her mısranın ardından biraz daha kanıyor yaram.. Kanadıkça azalıyorum.. Yoktun hiç zaten.. Bu aşkın büründüğü son kimlik buydu zaten.. Şimdi onu da al yanına.. Artık ne varlığın derman olur yarama, ne yokluğun.. Şimdi beni bana bırak.. Sebebin olmasın bu hoyrat mısralarım.. Yakmasın yandığım gibi.. Alev alev düşmesin yüreğine yaşlarım.. Duraksız bir yolcuyum artık sende.. Say ki ateş almaya geldim sana.. Say ki adres soran bir yabancıyım..

Görmüyormusun.. Ölüyorum.. Bir el kadar yakınken sana mağlubiyetimin altına yaldızlı imzalar atıyorum.. Şimdi git lütfen.. Geldiğin gibi aniden olsun gidişlerin.. Geldiğin gibi gidişlerinde ışısın hayatıma..

Tuttuğun nefesi al artık benliğimden.. Yokluğun zaten ağır geliyor, sana dair bir not daha düşme sineme.. Dur ne olur.. Uzanma.. Biliyorsun, yabancıyız birbirimize.. Değmedi tenin tenime.. Bırak öyle kalsın.. Zor oldu.. Sancılı oldu.. Soluğumu kesti hasretin.. Konuşma ne olur.. Sen konuştukça yitiririm anlamımı.. Ne öznemi kurtarabilirsin, ne yüklemimi..

Çekil git.. Bırak düşüncelerimi.. Bırak esirin olmuş yüreğimi.. Sözsüz, notasız aşk şarkılarımın ilhamı oldun işte.. Kar koydun, köze döndü küllerimde.. Ama zor bundan sonra.. Bir kibrit alevi yeterdi ya sana yanmalarıma, şimdi yangınların ortasında bir kaya gibi yüreğim.. Ne ateşi hissedebiliyorum ne suyu.. Ne seni hissedebiliyorum ne kendimi..

Çekil git artık.. Bıkıp usanmadın mı artık benden.. Bir deli maviydi halbuki tek derdim.. Enginliklerinde kaybolmak için aştım dağları denizleri.. Kelebek kanatlarına yüklediğim yüreğimi kattım rüzgarların önüne.. Belli ki gelmemiş, ulaşmamış sana.. Olsun de.. De ki bitti.. Kardı yağdı.. Yağmurdu aktı.. Kurudu de.. Sonra toprağa karıştı, soldu de..
..

Ayrılık sevdi bizi
İçim hüzün denizi
Çekil git desemde gitme sevdiğim
En güzel derdim sensin
Ölüm seninle gelsin
Bende bit desemde bitme
Sana git dediğim yalan
Yokluğun bende kalan
Son sözüm budur
Sakın sakın gitme
..

Şarkı : Murat İnce - Çekil Git..

 
Toplam blog
: 36
: 603
Kayıt tarihi
: 24.03.09
 
 

..