Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Çekiştire çekiştire bir hal oldum

Çekiştire çekiştire bir hal oldum
 

Çekiştire çekiştire bir hal oldum
Hangi yarayı hangi yama ile kapatsam;
Renginden geçtim,
Uymayıversin,
Hangi yamaya el atsam
Denk gelmiyor!

Yamalar yetmiyor…

Tıkmıştım çıkınıma
Parça parça kumaşları;
Hangi arada çekmişler?

Sandıktakiler de lekelenmişler…

Yazık!

Gülüşlerle işlenmiş
İpek kumaş parçacıklarım
Hangi yağmurlarda ıslanmış?

Rengi uymayıversin…

Yama,
Yama tutar mı
Teğellemeden
Alelacele eklesem?

İğnem…
İpliğim…

Bulamıyorum
Kim çalmış?

Ah… Yaralarım ağlıyor
Yamasız…

Yamasız…

Gülgün Karaoğlu
Ağustos,14/07

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..