Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '11

 
Kategori
Mizah
 

Çelişkimin solağı yoktur yarin imanı

Çelişkimin solağı yoktur yarin imanı
 

- Arabayı değiştireceğim ya…

- Niye abi?

-

- Hiç, artık tat vermiyor bu model.

- E abi tüketim çılgınlığı demiyor muydun sen?

-

- Ya öyle de daha ferah bir araba istiyorum.

- E senin işçilerin arabası yok daha?

-

- Ne yapayım, yoksa?

- Oldu mu şimdi? Hem sen onların sırtından kazandığın parayla kendine araba al hem de “ Eşitlik!” diye bağır…

-

- Ağzından çıkanı kulağın duysun lan! Ben kimin hakkını yemişim?

- Hepsine asgari ücreti dayıyon ama? O nasıl iş?

-

- Oğlum devlet demiyor mu? Kapitalist devlet ne diyorsa onu yapıyoruz.

- Abi devlet illa o maaşı vereceksin demiyor ki… Sen niye asgari ücrete takılıyorsun?

-

- Yok canım bordroda öyle de bak, Cevdet’e fazlasını veriyoruz. Hem her domates aynı fiyat mı? Niye pazarlık ediyon pazarda? İllâ en hesaplısı için de mi? Her manava babanın hayrına üç lira fazla versen, evini geçindirebilir misin? Ben ne demeye işçilere hak etmediklerinden fazlasını vereyim?

- Emek domates mi abi, gözünü seveyim? Emek arasında fark olur mu? Harman arasında düğün olur mu? O kıdemli de ondan, işi de daha iyi biliyor ama değil mi?

-

- Fark yok mu yani? Aha Hasan, tembelin tekidir, işi de bilmez doğru dürüst, onunla Cevdet aynı mı , sen söyle Allasen! Değil elbet!… Şimdi onu diğerleriyle bir tutabilir misin? Herif nitelikli! Piyasanın en iyi ustabaşısı, gönlünü hoş etmek lâzım…

- Haaa! Yani “işbirlikçi proleter” diyorsun?

-

- Lan yürü git! Ne işbirliği ? daha dün işe girmiş, cıvata sıkan adamın yaptığı işle onunki bir mi?

- Emeklerinin mesaisinden artan parayı lüppp! Arrrrtı değerrrr!

-

- Emeklerinin ürünü para etmezse ne b.k yiyeceğiz? Yaptıkları her şey anında satılıyor, hem de hep istediğimiz fiyata? Hadi ben onlara parayı verdim ki veriyorum, mallar satılmadı! Ben kimden para alacağım? Hani emeklerini çaldıydım ya emekçilerin, mal satılmazsa, sen söyle benim cebimde para görebilecen mi? Hem çalmışım, hem cebimde para yok! Manyak mısın sen? Ha bir de “Bunun daha iyisi var!” diyen müşteri var, onu ne edeceğiz? “Hepsi emek ürünü bunlaırn hepsi eşit!” diyebiliyon mu? De de gör, nereleriyle gülyorlar sana… Tövbe tövbe!

- Hepsi iyi de abi… Madem öyle.. Sen ne demeye her seçimde CHP’ye oy veriyon?

- Orası ayrı! Ben emekçilerin hakça ve eşit bir düzende, insanca yaşayabildikleri, kapitalist sömürünün sona erdirildiği, emeğin en yüce değer olduğu bir düzen istiyorum.

- Hahaha! Anlaşıldı, anlaşıldı. Bu gece içek mi?

-

- İçek anasını satayım!Çal Bella Çal Bella Çal çal çal!

- “Çal” değil abi o “Çav”

-

Hadi ya? Neyse ya çalsın Bella oynasın kızlar! Hayda rina rinanay!

 
Toplam blog
: 153
: 503
Kayıt tarihi
: 11.02.11
 
 

Eczacıyım, memlekete meraklıyım.....