Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

13 Ekim '09

 
Kategori
Siyaset
 

Cem Uzan Fransa'ya ''horoz'' kıyafetiyle gidecekmiş...

Cem Uzan Fransa'ya ''horoz'' kıyafetiyle gidecekmiş...
 

Cem Uzan'ı yedek kostümüyle görüyorsunuz...


Fransa Cem Uzan'a siyasi sığınma hakkı tanımış ve bundan sonra orada yaşayacakmış..

Yakışır.

Türkiye'de yaşasa da Fransız takılıyordu zaten.

Konu Cem Uzan ve Fransa olunca, bir yerlerde okumuştum hatırladım.

Fransa'nın sembolü neden horozdur biliyor musunuz? (Diye başlıyordu)

Geçen gün bir Fransız müşterimle sözde "Ermeni Soykırımı" yasası ile ilgili konuşurken ona sunu söyledim: "Anlamadığım bir sey var: Biz kimsenin işine karışmazken özellikle Avrupa ülkelerinde Türkiye hakkında kendi kendilerine kararlar almak gibi bir alışkanlık var. Üstelik siz Fransızlar Cezayir'de yaşadıklarınızı unutuyorsunuz, nasıl olup da bir numaralı demokrasi savunucusu olduğunuzu iddia ediyorsunuz anlamıyorum."

Bunun üzerine müşterim sordu.
" Fransa'nın sembolü neden horozdur biliyor musun?"
"Neden? " dedim.

Cevabi aynen şöyleydi. Hiçbir kelimeyi değiştirmiyorum.
"Kendi ayakları b.kun içindeyken şarkı söyleyen tek hayvan horozdur" da ondan.
Sanırım durumu hiçbir cümle daha iyi özetleyemezdi.. (Diye de bitiyordu. Alıntı ve gerçektir.)

Cem Uzan, zaten Fransız takıldığı için, güneşin ilk ışıklarıyla birlikte ötecektir de...

Aman sabahlar olmasın!...

''Melekler yüreğinizden öpsün''

Ben Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..