Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '18

 
Kategori
Şiir
 

Cemil

Cemil
 

Vefat haberini aldığımda facebookta
Gözlerimden döküldü iki damla yaş
Gönül kapımdan girdiğinde
Oturmuştu layık olduğu yere
İkimiz de emekliydik artık
O demiryollarından, ben maliyeden
Filyos'ta sevgi kahvehanesinde
İlk tanışma, ilk kağıt oyunu
Sevgisini hissettim, saygısını gördüm
Yetmiş yaşındayım dedi birgün
Göstermiyordu yaşını
Her gün düzenli traşını olur
Kır saçlar bir insana bu kadar yakışır
İnsancıldı, sevgi doluydu yüreği
Bayram videosunu izledim bir gün
Misafirlerini yolcu ederken açtı kollarını;
'Gelecek bayramda da bekliyorum hepinizi'
Naif bir insandı, oyun oynarken geldi;
'Oyununuzu seyredebilir miyim' dedi
Yolumun üzerindeydi köyü
Arabamla götürmüştüm bir kaç kez
'Arabana bindim, mutlu oldum' demişti bir gün
'Cemil abi' derdi herkes ona
Sevgi kahvehanesine düşmüştü hüzün
Her gün oyun oynardı, beraber de çok oynadık
Hocaefendi konuşmasında dedi ki;
'Namaz kılın, oruç tutun, kağıt oyunları oynamayın'
Biliyordu Cemil'in kahvehane hayatını
Ne gereği vardı bu söze diye öfkelendim
Yokuştaydı köy kabristanı
Bir dostu daha sonsuzluğa uğurladık
Güle güle Cemil abi, nurlar içinde uyu
Mekanın cennet olur inşallah
Güzel hatıralar bıraktın bizlere

 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..