Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '18

 
Kategori
Blog
 

Kültür Bohçacısı

Kültür Bohçacısı
 

' Bohçacı geldi hanııım!'
Açar bohçasını ürünlerini gösterir
Yedi yıl olmuş blog yazmaya
Kültür bohçamla çıktım okurların huzuruna
Yazılar yazdım, şiirler yazdım
Her bloğum kültürümün bir ürünüdür
Karşılıksız yazıyoruz, emek ve zaman harcıyoruz
Bloğumuz okunduğunda, yorumlandığında
Çocuklar gibi sevinip mutlu oluyoruz
Yazdıklarım yayında, yazmadıklarım kültür bohçamda
Editör onaylarsa yayınlanır bloglar
Onaylanmayan bloglarım da var
Memleketime gittiğimde söylüyorum blog yazdığımı
Kimi gülüyor, kimi anlamıyor
Kahvehaneler dolu emeklilerle
Okusalar bloglarımı ne güzel olur
İçinizden biriyim, beni okuyun,
Artardı o zaman okurum
İdeolojilerin teorilerini okudum amma
Kimin umurunda herkes kendini biliyor sanıyor
Ara vermiştim aslında blog yazmaya
Ne güzel bloglar okuyorum
Ne güzel okumak, yazmak, yazdığını paylaşmak
Yazma heyecanı da azalınca yazılmıyor
Adam ilkokul mezunu şoför emeklisi
'Ben çok kitap okudum deyip, ahkam kesiyor
Güzel ürünlerim var daha kültür bohçamda
Okuyan olmayınca neye yarıyor
Sİyaset sarmalında doğru bilgi kimin umurunda
Yanlış doğru birbirine karışmış durumda
Milliyet Blog geniş bir kültür bahçesi
Girmeyenler, giremeyenler de girse ne iyi
 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..