Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '08

 
Kategori
Deneme
 

Cennet yok! SEN varsın...

Cennet yok! SEN varsın...
 

Günahına duacıyım~


Göz yaşlarım Allah'a degil, bir dokunmaya emanet duruyorsa göz kapaklarımda bunun neyine ya sabır...

Hasretim bakışlarına deniz kokulu sevdam benim.

Eksikligini santim santim hissettigim hasretim.

Ne vardı sende dursaydı zaman?

Ne vardı kıyamet alameti gözlerin, göz bebeklerimde parıldasaydı her gece?
Namaz vakitlerini bilmediğim saatlerde yatıp kalkıp *duacın* olsaydım.
Birlikte yansaydık kızıl sularda cehennemine razı olduğum.

Her bir çıglık aşkımızın kanıtı olup taşsaydı çırıl çıplak bedenlerimizden.

Hem o zaman görürdü dünya alem eksikliginin açtıgı yarayı.

Görürdü Rab'de,
izlerdi hayran hayran...

~Aşkına tarif imkansiz~

 
Toplam blog
: 39
: 13407
Kayıt tarihi
: 28.02.07
 
 

26 yaşındayım. İzmir'de nefes al(r)ıyorum. Yaşarken yazamadığım için, yazarken yaşıyorum..