Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '13

 
Kategori
Spor
 

CENNETİN 4 ATLISI...

CENNETİN 4 ATLISI...
 

Soldan Sağa: Mehmet Özsarıyıdız, Üveyiz Molu, Niyazi Bahçecioğlu, Erdal Yeğenağa...


 

Cennetin 4 atlısı...
 
Bugün sizlerle bir fotoğraf paylaşmak istiyorum, İbrahim Bahçecioğlu'ndan aldım...
 
Bir yemek...
 
Masanın bir tarafında, yan yana oturan 4 kişi...
 
Birincisi, Mehmet Özsarıyıldız...
 
İkincisi, Üveyiz Molu...
 
Üçüncüsü, Niyazi Bahçecioğlu...
 
Dördüncüsü, Erdal Yeğenağa...
 
Bu dörtlü, nasıl olmuş da bir hizaya sıralanmış, bugünü düşününce gerçekten Allah'ın varlığına, birliğine ve her şeye gücü yettiğine inanmayanların taş kesileceğine bir kez daha güçlü bir şekilde inanıyorum ve itikat ediyorum...
 
Çünkü, bu dörtlü, şu anda bana göre cennetin baş köşesinde oturmuş, yine memleketin meselelerini ve özellikle de Kayseri'de sporu konuşuyorlardır diye düşünüyorum.
 
Bir taraftan ciddi meselelere ağırlık verirken, diğer taraftan esprinin bini bir para...
 
Dördünü bir arada bulup da onların sohbetini izleme imkanını bulanlar, elbette ne demek istediğimi anlayacaklardır, yoksa yazmakla anlatılacak bir şey değil.
 
Dörtlünün ortak özelliklerinden en önemlisi...
 
Üveyiz Molu, Erdal Yeğenağa ve Niyazi Bahçecioğlu, Kayserispor'da "Başkanlık" görevinde, Mehmet Özsarıyıdız ise Kayserispor'un tarihindeki en güçlü yönetim kurullarından birinde görev almalarıdır.
 
Dördü de hiç kuşkusuz, Kayseri'de "Efsane" olarak anılacak isimlerdir.
 
Ancak üzüntü verecek bir noktayı bu yazıyı yazmaya başlayınca tespit ettim, o da şu: Yazım için aklıma güvenemediğimden, Kayserispor'un İnternet sayfasına girdim.
 
Sadece "Tarihçe" sayfasında Merhum Necdet Soner, Rauf Işıldar ve Rıfat Gönen'in adı geçiyor. Ne geçmişteki kulübe hizmet verenlerin adı var ne de kulüp hakkında bir bilgi...
 
İki nedenle olabilir...
 
Birincisi, bu sayfayı hazırlayan her kim ise, bu işi bilmiyordur.
 
İkincisi, eğer böyle ise çok acı ve çirkin, şimdiki yöneticilerin tercihidir. Amaç geçmişi silmektir. Hiç bir şey bilmiyorsanız, açın bakın Galatasaray, Fenerbahçe ve Beşiktaş'ın sitelerine, geçmişe saygılarını görün...
 
Fotoğraf karesinin beni götürdüğü yere doğru giderken tespit ettiğim bu üzüntü veren eksiğe de vurgu yaptıktan sonra, yazımın başlığı gibi sonlandırayım...
 
Cennetin dört atlısı...
 
Şu anda inanıyorum ki cennetin en mutena köşesinde oturmuş bizleri izliyorsunuzdur. İçiniz rahat mı, orasını bilemem. Size ancak buradan "Spor adına" güzel bir haber verebilirim...
 
Erciyesspor, bu sene Süper Lige çıktı, umarım artık "Kalıcı" olarak çıkmıştır. Siz de oradan bu konuda dualarınızı eksik etmeyin lütfen...
 
Benim bu yazıma Mehmet Özsarıyıldız ile Erdal Yeğenağa ağabeylerim yine bıyık altından gülüyorlardır, eminim. Üveyiz Molu abimiz de yine renk vermeden oturuyordur, her zaman olduğu gibi...
 
Niyazi Abi, sen onlara bi şi de n'olur...
 
Hepinizi saygı, sevgi ve rahmetle anıyorum.
 
Unutulmayacaksınız...
 
03 MAYIS 2013 
İBRAHİM PEKBAY
 
 
Toplam blog
: 1104
: 918
Kayıt tarihi
: 28.01.07
 
 

Emekliyim ama “Tekaüt” değilim. 1961 yılından beri değişik “Anadolu” gazetelerinde yazdım. 1984-8..