Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '18

 
Kategori
Edebiyat
 

Çeşitli Konular Üzerine Kelâm-ı Kibar Deyişler 4

Çeşitli Konular Üzerine Kelâm-ı Kibar Deyişler 4
 

* “Tavuğu kesersen etini bir kere yersin biter; kesmezsen yumurtasını aylarca hatta yıllarca yiyebilirsin.” Desem, tavuklar bana teşekkür ederler mi?
** Uyurken gördüğümüz rüya, uyanıkken yaşadıklarımız gibi gerçektir.
** Her şeyi bilemezsin, ama buna rağmen gene de her şeyi bilmeyi isteyebilirsin.
** Bir söz bir anınızı, bir gününüzü, bir ömrünüzü değiştirebilir.
** Önemli sandığın şeyin önemsiz olduğunu anladığında hayal kırıklığı yaşamak istemiyorsan, hiçbir şeye fazladan önem verme. Bırak her şey kendi öneminde kalsın.
** Anlaşılmaz olmak isteyenleri, doğrusu anlayamadım!
** Bazı bitiremediklerin, bir gün gelecek seni mutlaka bitirecektir.
** Daha fazla, çok daha fazla istemiyorum. Olan bana kalsın yeter. Hatta olanın da bir kısmından vazgeçmeye bile razıyım.
** Ben yaptım, ben beğendim, ben seçtim, ben kaçtım, ben nefret ettim, ben aldattım, ben günah işledim; var mı ötesi? 
** “Telefonun dinleniyor.” Dediler. Çok sevindiğimi söyleyince hayret ettiler. Gerçekti söylediğim, çünkü artık hiç olmazsa bir dinleyenim vardı.
** Canımı sıkan her şeyin önce canını sıkacağım; olmazsa canını çıkaracağım.
** Bozan başkaları da olsa, yaşamanı düzeltecek olan gene sensin. 
ORUÇ BABA
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..