Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '10

 
Kategori
Deneme
 

Cevapsız Sorular

Cevapsız Sorular
 

Düşünmek,düşünmek, düşünmek....


Kaç zamanı biriktirirde içimde, senle yaşanılır kılabilirim?

Kaybolmuş hangi anı, geri getirebiliriz, anlarda yaşadıklarımızın hangisini başka bir ana saklayabiliriz, hangi başka bir zamanda başka bir zamandan sakladıklarımızı ekleyebiliriz zamanımıza….?

Katlana katlana, eklene eklene, sabrede sabrede hep ikilemelerle mi teklemeye kalacağız seninle?

Başka anlarda başka anlar biriktireceğiz birbirimizden başka. Başkalaşacağız belki de başka hayatların başkalaşmalarıyla. Başkaldıracağız belki de başkalaştığımız başkalıklara.

Özümüzde kalabilecek miyiz bunca yabancı hayatların içinde? Seni bana, bana seni ekleyecek tek şey zihnimiz mi olacak, kalbimiz mi, anlar mı, yaşanılanlar mı?

Sorulardan soru türeterek, cevapların yalınlığında çoğulluklar yaratmaya çalışarak bir iç savaştayız seninle. İçinde ki senle içimde ki ben, içimdeki senle içinde ki ben her savaşta biraz daha kanayarak, yaralayarak ben de, sen de yerleşiyor. Bu kontrolsüz, düşünülmemiş, plansız, hesapsız, sözlerle, hislerle girdiğimiz savaşın en büyük silahı, sevgi…

Sevginin savaşında kimin galip geleceğinin bir önemi de yok aslında, savaş meydanında kazanmadığımız sevgimizi, savaş meydanında büyüyerek, katlanarak, bilenerek kendi içinde dünyamıza yayıyoruz.

 
Toplam blog
: 127
: 820
Kayıt tarihi
: 22.09.07
 
 

Sıcağıyla bilinen memleketimde bir kış gününde geldim dünyaya. Bütün tezatlıklar hayatımda farklı r..