Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '09

 
Kategori
Magazin
 

Ceylan, kendisi hakkındaki söylentilere çok kızdı

Ceylan, kendisi hakkındaki söylentilere çok kızdı
 

Türkücü Ceylan , kendisihakkındaki söylentilereçok kızdı


Türkücü Ceylan, dün akşam yönettiği bir televizyon programında, kendisi hakkında çıkarılan dedikodulara, söylentilere bağırıp çağırarak cevap verdi: "Ben Kürt Kökenli olabilirim ama asla bölücülükten yana değilim" dedi. Ve sözlerine ekledi: Askerlerin öldürüldüğü gün güya ben güle oynaya eğlenmeye devam ediyormuşum. Bunu söyleyenler dönüp kendilerine baksınlar, onlar asker ölümlerini öne sürerek reting sağlamaya çalışıyorlar; ben ise, üzüntümü dışa vurmadan içime akıttıyorum."

 
Toplam blog
: 155
: 1573
Kayıt tarihi
: 20.09.08
 
 

Diyarbakır doğumluyum. Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümü mezunuyum. Hazro TÖB-DER Şubesi başkanlığını y..