Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Çeyrek kala

Çeyrek kala
 

Hayatın çeyreğine düştüm

Nice vicdan tekmelerinden geçtim

Düştüm kalktım doğruldum

Artık pes dedi vücudum

Kaldıramadı son tekmeyi

Ecelin eşiğine bastım.

Hayatın çeyreğine düştüm

Paçayı azraile bir kere kaptırdım

Oysa ne de güzeldi hayallerim

Yaşamdan yana sevdadan yana

Hepsini hayallere geri bıraktım

Teslim oluyorum reva görülen ecelime

Sevemeden kana kana

Sevdanın kokusunu doyasıya çekemeden ciğerlerime

Hayatın çeyreğine düştüm

Sonbahar esintilerim değdi tenime

Üşüttü çıplanan sevda dallarımı

Kurumuş son yaprak artık bedenim

Asılı kaldım ha uçtum, ha uçacağım

Yitirdim gücümü dermanımı

Serbest bırakacak yorulan parmaklarım

Savrulup gideceğim bilinmezliklere

Toprağa karışacağım takılı kaldığım meçhul yerde.

 

Birol Yiğit

07/11/2011

 

 

 

 
Toplam blog
: 19
: 425
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Antalya doğumluyum. İlköğretim ve lise tahsilimi bu cennet şehirde okudum çeşitli meslek dalların..