Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '13

 
Kategori
Siyaset
 

Chp ve muhalefet başarısı...

Chp ve muhalefet başarısı...
 

CHP'nin "Muhalefet Başarısı" nedir, ölçelim mi?
 
Bana kalırsa hiç zahmete katlanmaya gerek yok, doğrudan söyleyeyim, sınıfta kalır...
 
Dünkü yazımda, CHP Kayseri Milletvekili Sayın Şevki Kulkuloğlu'na kendi iddiası ile ilgili bir soru sordum, bakalım ne diyecek? Bekliyorum.
 
Kendisi Kayseri'nin milletvekili olduğuna göre, diyeceklerimizi, söyleyeceklerimizi de kendisine söyleyeceğiz. Buradan, yani Kayseri'den soruları alacak, partisine götürecek, cevabını alacak ve getirip bizi bilgilendirecek.
 
Her halde böyle olacak!... Ya da "Ben de cevap veririm" diyecek, cevabını da verecektir.
 
O nedenle gelelim ikinci soruya...
 
Mecliste partiler, önümüzdeki günler için "Yönetim" seçtiler. Gurup Başkanvekili, İdare Amiri, TBMM Başkan Vekili gibi.
 
Elbette CHP de seçti...
 
Geçtiğimiz dönemde Grup Başkanvekilliği görevini yapan Emine Ülker Tarhan, sonuna kadar aday olmasına rağmen, belli bir tura gelince "Size de yaranılmaz" dercesine adaylıktan çekildi ve Muharrem İnce, ikinci kez, üçüncü Grup Başkanvekili olarak tekrar seçildi...
 
Sorumuz şu...
 
Elbette partinizin iç işleridir, biz Amerika ya da AB değiliz ki içişlerinize karışalım, değil mi ama? Ancak merakımızdan soruyoruz.
 
Hem "Kadın" üzerinde duracaksın hem de bilgi ve üslubu açısından diğer tüm Grup Başkanvekillerine fark atan Emine Ülker Tarhan'ı saf dışına iteceksin...
 
Hayırdır abi, kusuru neydi?
 
De ki "Efendim, koltuklar baki değil, değişebilir, sıraya görev yapıyoruz."
 
De, böyle cevap ver mesela...
 
O zaman sormazlar mı Hamzaçelebi ile İnce'nin görev süreleri dolmadı mı?
 
Hadi Sayın Tarhan'ı bilmediğimiz bir nedenle partinizin milletvekilleri seçmedi, başka bir "Kadın" vekiliniz yok muydu onun yerini alıp da devam ettirecek?
 
De ki bu sefer de "Kadın Grup Başkanvekili şart mı ki de bunun üzerinde duruyorsunuz" de... Haklısın, şart değil de partinin genel politikasına uygun diye söyledik yani!...
 
Kendi içinizde bile tutarsızlığınız ile öne çıkarken, muhalefet yaparken nasıl başarılı olacaksınız, nasıl iktidara talip olacaksınız da iktidar olacaksınız, bizim gibi yıllarca CHP seçmeni olanlara cevap vereceksiniz, anlamak zor.
 
Bi aya bir nokta koyarak şu bilgiyi de vereyim de sonra oradan girmeye kalkışmayınız...
 
Diyebilir ki "Sen CHP'li değilsin ki, ne zaman CHP'ye oy verdin?..."
 
Hop... Orda dur kardeş.
 
Ben 1983 seçimlerine kadar tüm oyumu CHP'den yana kullandım, 1983 seçimlerinde CHP yoktu, ANAP'a verdim. 1984 mahalli seçiminde ANAP'tan aday idim, ANAP'a verdim. 2007 yılında mahalli seçimlerinde DP'den "Gel şurayı doldur" dediler, geldim, ancak oyumu Ankara'da kullanmak durumunda olduğum için CHP'ye verdim, CHP de Çankaya'da kazandı. 2011 genel seçimlerinde DP'den milletvekil aday idim, elbette oyumu aday olduğum partiye verdim...
 
Yani, bilesin diye...
 
Şimdi Sayın Kulkuloğlu, gündemde bunlar da var, cevap verirseniz sevinirim.
 
Vermezseniz...
 
Eh, o da sizin bileceğiniz iş, zorumuz yok...
 
29 HAZİRAN 2013
İBRAHİM PEKBAY
 
 
Toplam blog
: 1104
: 918
Kayıt tarihi
: 28.01.07
 
 

Emekliyim ama “Tekaüt” değilim. 1961 yılından beri değişik “Anadolu” gazetelerinde yazdım. 1984-8..