Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Çiçekler 13: Manolya

Çiçekler 13: Manolya
 

Boğaz'a çıkan sokakların birinde
Bir manolya gördüm evin bahçesinden sarkmış
"Beni de alıp götürün denize, " diyor
Size rengimi, kokumu veririm
İsterseniz size aşk da veririm
Günün bitiminde
Bu sokakların birinde
Diyor. 

Manolya, mavi, beyaz, mor
Nerden gelmiş bu bahçeye, ne sen sor
Ne de ben yanıtlayayım.
İşte bir gün anmaya gör
O manolya yanıbaşında
Aklı başında
Senin başına ne çoraplar örer.
Sevgiler, sevgiler..
Bırak beni, denize gideyim
Bir mor ağacın ötesinde
Bir eski zaman çesmesine varayım
Yaradana sığınıp
Buz gibi sularla
Yüzümü yıkayayım. 

Ya Allahım
Sen nelere kadirsin
Bir ağaçta bu kadar aşk
Bu kadar çiçek
Bu kadar renk
Bu kadar zevk. 

Hey Allahım
Hey Allahım
Beni de gör. 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..