Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '09

 
Kategori
Güncel
 

Ciddi bir konu!!!!! Her şehri ilgilendiriyor

Ciddi bir konu!!!!! Her şehri ilgilendiriyor
 

Umutlarınızın gerçek olması dileğiyle iyi haftalar dostlar…

Umut dedim de galiba en büyük umut bağladığımız gençliğimiz.

Türkiye genç nüfus bakımından dünyanın birçok ülkesini geçmiş olsa da…

Onlara verebildiklerimiz pardon veremediklerimizle sınıfta kalmışız.

Eğitimdeki çıkmazlarımız; yoğun genç nüfusun hanesine işsizlik olarak yazılmakta ne yazık ki…

Ve hükümet yine ne yazık ki ülkenin öncelikli sorunu eğitim ve ekonomi değilmiş havalarında.

Yazılarımı takip eden siz değerli dostlar benim devrik cümlelerime alışkınlar…

Seviyorum devrik cümleleri…

Ne yapayımmmm…

Bu kusur olsun….

Dimi ama…

Nefiseeee….

Efendimmmm…

Kızımmmm, cevap verme…

Konuya dön…

Anlamadım . hem sesleniyorsun , hem cevap verme diyorsun.

Cık! Cık! Cık!

Çok tutarsızsın…

Esas konuya döner misin?

Sende mi gündem değiştirme konusunda ders mi aldın hükümetten ne!

Tutarsızlık, gündem değiştirme…

Bırakalım bunları artık ciddileşelim.

Gerçekten ciddi bir konu çünkü değinmek istediğim.

Umut dedik başta, gençlik dedik. Mezitli teknik ve Endüstri Meslek Lisesinin olduğu yer araç trafiğinin yoğun olduğu bir bölgede.

Tabiri caizse vızır vızır araçlar.

İnsan karşıdan karşıya geçerken ürküyor.

Geçen gün okul öğrencilerinden biri kaza geçirmiş karşıdan karşıya geçerken.

Bir üst geçit gerekli.

Mersin’in sorunlarıyla her zaman yakından ilgilenen valimizin ayni şekilde Mezitli kaymakamımızın bu konuda da gerekeni yapacağını umuyorum. Karayollarının alanına girse de bu, aslında tüm birimleri ki buna belediyenin de sahip çıkması gerekir diye düşünüyorum.

Geç saatte çıkan öğrenciler o araçların vızır vızır geçtiği yerden karşıya geçerken….

Allah korusun!

Yazması bile korkunç…

Bu ülkenin tek gencini kaybetme lüksü yok.

Aslında Mezitli çok fazla trafiğin olduğu bir güzergâhta…

Mezitli Teknik ve Endüstri Meslek Lisesinin olduğu yerde üst geçite ihtiyaç varda Tansaş ve Soli kavşağında yok mu?

Halk dilindeki şekliyle;

Kelle koltukta karşıdan karşıya dualar okuyarak geçmek!

Bir şekilde yetkililerin çözüm için start vermesi lazım ki ben başta sayın valim, Mezitli kaymakamım, karayolları ve yerel yönetimlerin bu start müjdesini vereceklerini umuyorum.

Çünkü biliyorum ki başta sayın valim ve kaymakamımız insana değer veren saygın yöneticiler… Hizmetleriyle saygınlıklarını tescillemiş yöneticiler…

Dip Not: Her ismin, sıfatın başına sayın koymakla o isim yâ da sıfat saygın olmuyor malumunuz. Hak etmek gerekiyor saygınlığı…

Öyle kolayda değil üstüne üstlük saydırmak bir başkasına kendini… Hele insana kıyarak, vatanı bölmeye çalışarak saygınlık!

O yüzden DTP istediği kadar sayın desin ….

Boş verinnnnn…

Lafı uzatma….

Emrin olur…

Nefise kaçar…

Allahın emriyle git, kaçma…

Öfffff!

Sanane yaaaaa…

Sana ne oluyor.

Keyfimin kahyası mısın?

Ne istersem yazarım.

Şuna bak ya, içimdeki ben sansür koyacak…

Kaçtım işte…

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..