Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Çıktık Yaylalara

Çıktık Yaylalara
 

salih arıkan


Erkenden kalkıp Trene yetiştim. 6.45 Trenine bindim 9.20'de Akhisar'da oldum. tam bir posta Treni. klimalar çalışıyor serindi, nereye geldiğimizi ve geleceğimizi belirtir sesli uyarı sistemi vardı. Bu en güzel gelişme. Engelli tuvaleti bozuk diğer tuvalet hem alaturka hem de eşiği aşıp yukarı çıkıyorsun. zaten iniş ve çıkış merdivenleri çok sıkıntılı engelli ve refakatcilerine ücretsiz olması güzel. tirenden indim şehir içi belediye otobüsüne bindim. nereye geldiğimizi belirtir sesli uyarı sistemi yok ama ücretiniz alındı diyen bir sesli sistem vardı. köy garajına geldi araç geldi. meğer dağda hayır yapıldığı belediye tarafından duyurulmuş bir kuyruk millet hücum etmiş. belediye kaptanı bana mani saya ait bir engelli kartı getirmemi söyledi. bende içimden görürsem söylerim dedim. bazı iller aile bakanlığının kartını değil de kendi verdikleri kartı dayatıyor. her il için ayrı engelli kartımı alacağım. otobüs doluydu ayakta kaldım ayakta bile duracak yer yoktu. başladık dağa doğru yolculuğa. mola verdik. daha sonra bir tanıdık bana yer verdi. bende biraz dinlendim. neyse sağ salim yaylaya çıktık. akrabalarla buluştuk. daha sonra türbe ziyareti yaptık buz dolabından soğuk sular içtim. akrabaları dolaşarak taksiyle Akhisar’a geldim. daha sonra otobüs servis taksi ve duş ve yatak kendimden geçmişim hemen sabah oldu. yattığım yeri beğenmişim.Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..