Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Şehirde Yaşamanın Nimetleri

Şehirde Yaşamanın Nimetleri
 

salih arıkan


Düzenli araba seferleri Belediye hizmetleri Hastane vesaire. Şehirde yaşamak Eğitimden Kültüre ve çalışma imkanlarıyla hayatımızı kolaylaştırıyor.

Ben istediğimde Uçağa binip Diyarbakır’a gidebiliyorum. Otobüs Tren farklı vasıtalarla Türkiyeyi gezebiliyorum. Kalkış saati belli dönüşü belirli. Türkiyeyi geziyorum bir köyümü gezemiyorum. köye otobüs var. Ama dağınık yerleşme olduğu için köye bağlı yerleri gezmek sorun olabiliyor. İşin özeti ben buradayım ve öyle görünüyor ki köye gidemiyorum. Belki Kurbanda yada Buğra Hoca yaylaya çıktığında haberim olursa belki. Hayırlısı olsun. Benim yerim yurdum belli ve özleyenler her şekilde ulaşır.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..