Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

10 Mayıs '10

 
Kategori
Futbol
 

Cimbom bitti

Cimbom bitti
 

Galatasaray lige havlu attı dedik ama Antalyaspor maçından sonra gördük ki havlu dışında bornozu falanda atmışlar. Futbol adına pekte konuşulacak bir maç olmadı kanısındayım. Oysa bu maç Galatasaray’ ın Ali Sami Yen Stadındaki son maçıydı. Fakat anlaşılan takım son maça taraftarlar kadar özen göstermemişti.

Bu sene oynanılan Antalyaspor maçlarından da bir ders alınmadığı belli oldu. Maçta üç gol atıldı ve hepsini Antalya’lılar attı. Galatasaray takımı ruhsuz bir şekilde top dolandırıp durdu. İlk onbiri sürekli değişen Galatasaray’ ın harcanan onca paraya rağmen getirildiği şu durum içler acısı bence.

Bu arada sanırım Emre Aşık’ ta son maçına çıktı. Futbol kariyeri tartışılmaz bir futbolcu. Türk futboluna çok şey kattığını söylemek isterim. Bırakmasına üzüldüm fakat bir gün bir yerlerde nokta koymak gerekiyor. Emre Aşık’ ın tam zamanında nokta koyduğuna inanıyorum. Beyefendi kişiliğiyle bundan sonra ki yaşamında da Türk futboluna faydalı işler yapar diye düşünüyorum.

Galatasaray bu oyunla Gençlerbirliği’ ne de takılabilir. Hatta Beşiktaş Bursa’ da Bursa’ yı yenerse Galatasaray’ dan daha avantajlı bir şekilde ligi de bitirebilir. Ali Sami Yen’ de Galatasaray’ ı yenmek gerçekten küçümsenmeyecek bir iştir. Bu yüzden Antalyaspor’ u tebrik ediyorum. Başarıları küçümsenemez….

MURAT GÜLCEK

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..