Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Çınar yaprağı

Ben şu başı sisli dağın eteğindeki

Yosunlu  ulu çınarın yaprağıyım.

Doruktan  eteklere çılgınca akan  suyun 

Sesinde uyurum hep.

Bu sesle uyanır , güneşi bu sesle  karşılarım.

ilhamını bu sesten alır  saka ..

Suyun  tam kıyısındaki katır tırnağı,

Yanındaki  aslan ağzı ,

Yaprağındaki cennet böceği  bu sese tutkun.

Bereket fışkırır, sevgi fışkırır doğadan  bu sesle.

Görürüm yukarıdan,

Ben bu sese aşığım.

Gün  gelip kopup  düşünce  suya  dalımdan, su gibi  ben.

Suyla  bir, suyla akarak,

Zihnime  yapışan   bu sesle  çıkıp gideceğim .

Hangi durgun suda bilmem ,

Hangi kıyıda demir atacağım.

Biliyorum  bir gün  yalpalayarak,

Bilinmeze  ineceğim

Artık duymayacağım,  bu ses dinecek,

Yankısı  sonsuza  kayıp gidecek.

Sebahattin Dündar

 
Toplam blog
: 38
: 155
Kayıt tarihi
: 04.01.13
 
 

1940 yılında Ardahan'da doğdum. İlk orta ve lise öğrenimimi Kars, Ardahan ve Erzurum üçgeni içeri..