Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '15

 
Kategori
İlişkiler
 

CİNSEL FANTEZİMİ ANLATTIM BAŞIM BELADA MI?

“29 yaşında genç bir kadınım. Eşimle birbirimizi severek evlendik. Dört yıldan bu yana evliyiz.

Bir akşam aramızda sohbet ederken bana bir cinsel fantezisini anlattı. Karşılıklı gülüştük. Bana benim de anlatmam için ısrar etti. Ben de bir fantezimi anlattım.

Anlatmaz olaydım. Eşim bana çok sinirlendi ve evi terk edip çıkıp gitti. 20 günden bu yana da annesinde kalıyor ne yapsam bilmiyorum.

Defalarca arayıp özür diledim Şimdi de boşanma davası açacağını söylüyor. Acaba bu nedenle dava açsa kazanır mı? Eşimi seviyorum. Boşanmak da istemiyorum. Gerçekten başım belada mı? Bana yol gösterin.

***

Değerli okurum,  böyle bir fantezi gerçekten anlatılmaz. Kim olsa böyle bir konuşmaya tepki gösterirdi. Açıkçası yaptığınız doğru olmamış.

Ancak artık üzülmenizin bir yararı yok. Önemli olan evliliğinizi kurtarmanızdır.

Eşinizle aranızda başka bir sorun yoksa eşinizin bu nedenle açacağı boşanma davasının kabul edileceğini zannetmiyorum. Bu kadar endişe etmenize gerek yok.

Ama aranızda başka boşanma nedenleri varsa o zaman durum değişir.

Bu sorunu konuşarak çözemezseniz, yapmanız gereken eşinizi ikna edip birlikte bir aile danışma merkezine gitmenizdir.

***

Mutluluk ve sağlık dileklerimle…

Cengiz Hortoğlu

 hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..