Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '15

 
Kategori
Doğum Hikayeleri
 

Çocuğunu doğurtmak kaç kişiye nasip olabilir ki?

Çocuğunu doğurtmak kaç kişiye nasip olabilir ki?
 

Kızım ve Ben :)


Yazdım, ama sanırım ben de bazı şeyleri yaşayamadım böylelikle...

Eşimin ve doğacak bebeğimizin hem kadın doğum uzmanıydım, hem de bir baba adayı.

Ultrason kontrollerini kendim yapıyordum, kendim tahlil istiyor kendim yorumluyordum, Bebek kalp seslerini  duymak için Nst cihazına eşimi kendim bağlıyor kendim çözüyordum.

Gebelerime bakarken yanlarında duran eşleri kadar heyecanlanamadım hiçbir zaman... Heyecanla doktorun ağzından çıkacakları beklemek neydi bilemedim.

Belki de çok şey bilmemin, birçok kötü örnek görmemin verdiği korkunun dışa vuruşu böyleydi.

21 Kasım sabahı...

Doğumhane kapısında heyecanla beklemek neydi, onu da bilemedim.

Taş gibi ruhsuz olmaya çalışıyordum. çünkü; çocuğuma ilk benim dokunabilmem için bu gerekti.

Sezaryene başladığımda herşey çok olağan geliyordu... Ki...

Ta ki kızımla gözgöze gelene kadar...

21 Kasım 2014 Saat 08:26' da dünya dönmedi benim icin.. .ve bir kez daha yeniden kuruldu dünya...

MASAL' ım...Hoşgeldin KIZIM...

 

 

 

 
Toplam blog
: 45
: 472
Kayıt tarihi
: 10.03.15
 
 

İstanbul'da Kadın Hastalıkları ve Doğum uzmanı olarak görev yapmaktayım. 1982 Sakarya doğumluyum,..