Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Çocuk muyum ben anne

Çocuk muyum ben anne
 

Ağzımda emzik meme
büyüyorum sere serpe
sakın kimseye deme
çocuk muyum ben anne

 

ak toprağı eledin
bez kundağa beledin
ninni diye meledin
çocuk muyum ben anne

 

uzak gittim özledin
yakın durdum gözledin
ağaç beşiğe sözledin
çocuk muyum ben anne

 

patiğimi sen bağladın
çöreğimi çok yağladın
hastalandım ağladın
çocuk muyum ben anne

 

dokunma toprağa pis dedin
uzanma ateşe cıss dedin
açma gözünü kıs dedin
çocuk muyum ben anne

 

kına yaktın elime
biber sürdün dilime
bir bakın şu halime
çocuk muyum ben anne

 

saçımı okşayıp taradın
içinde sevgi mi aradın
bu muydu senin muradın
çocuk muyum ben anne

 

üç öyün mama pişirdin
balonumu pek şişirdin
uçurtmamı sen düşürdün
çocuk muyum ben anne

 

aylar yıllar hoş dedin
hiç durmadan koş dedin
neden dünya boş dedin
çocuk değilim ben anne

 

 

 


Muzaffer Yıldırım

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..