Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '08

 
Kategori
Anılar
 

Çocuklar ve Sınav

Çocuklar ve Sınav
 

Çocuklar


Çok ihmal ediyorum milliyet bloğumu haklısınız.
Aslına bakarsanız blog yazmak bir alışkanlık, ben blogcudaki bloğumu sürekli yenilemeyi bir görev biliyorum da.Buraya daha alışamadım. Burada paylaşımlar daha farklı sanki. Daha düşünülerek yazmak gerekiyor. Sanki gazetede yayınlanacakmış gibi. Özenli. Bu nedenle, ben de daha titiz davranmaya çalışıyorum, farklı birşeyler yakalamak için.


Tatil öncesi, öğrencilerin son sınav haftası bu haftalar.
Benim oğullarım 6. ve 3. sınıf öğrencileri.
Onların stresi beni de etkiliyor.
Özellikle 6. sınıf oldukça yoğun geçiyor,
Hem SBS için dersaneye gidiyor.
Hem de okul dersleri.
Çok üzülüyorum, çok yoruluyor diye.
Bir yandan da;çalışmalı başarmalı diye de düşünüyorum.
21 Hazirandaki SBS sınavını bir atlatsaydı.
İyi bir tatili haketti artık.
Tüm öğrencilere başarılar diliyorum.
Annelere de sabır ve güç diliyorum.
Çocuğu motive etmek, destek vermek annelere düşüyor....

 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..