Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '16

 
Kategori
Sınavlar
 

Çocuklarımız insanlıktan çıktıktan sonra başarılı olsalar neye yarar ki?

Çocuklarımız insanlıktan çıktıktan sonra başarılı olsalar neye yarar ki?
 

Son yıllarda eğitim sistemimiz öyle hızla değişiyor ki anlamakta güçlük çekiyoruz.
Okul süreleri,sınav sistemleri,başarı oranları...
Bir çok değişim yaşanıyor.
Sistem değiştikçe olan miniklere oluyor.
Koca koca sırt çantalarıyla okula,dersaneye,özel derse,kursa vs vs ciddi koşturmaca halindeler.
Her şey o kadar sınav ve sınavlara endenksli ki...
İnsan hem korkuyor,hem üzülüyor.
Çocukların ruhsal,
Yaşsal,dönemsel durumları hiç göz önüne alınmıyor.
Hep bir yarış ve ailelerde bu yarışın içindeler.
Bu süreçte yıpranan,ezilen,zaman zaman psikolojisi bozulan o minik yürekler oluyor.
Eğitim uzmanı değilim ama yaşanan sıkıntıları ve koşturmacaları gördükçe ciddi sıkıntılar olduğunun farkındayım ve anlayabiliyorum.
Yıpratan,yoran ve zaman zaman da öldüren bir yarış bu...
Geçtiğimiz günlerde TEOG sınavına giren ve başarılı olamayan bir çocuğumuzun intihar haberini aldık.
Daha 13 yaşında bu evlat
Yüreğim parçalandı
Çocuklarımız insanlıktan çıktıktan sonra başarılı olsalar neye yarar ki?
HİÇ BİR SINAV
HİÇ BİR OKUL
HİÇ BİR SINAV BAŞARISI
ÇOCUKLARIMIZIN PSİKOLOJİSİNDEN,MUTLULUĞUNDAN,HAYATINDAN ÖNEMLİ OLABİLİR Mİ?
 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..