Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Çocukluk anları

Çocukluğumun, yaprak arası sardalya kokan anları...

Dizlerime kadar suya batıp,
Hüseyin'le yarıştığım
Su kanalları
Aralarında, düşe kalka Seçil'i koşturduğum
Bağ kütükleri
Ve annemin sepetine doldurduğu
Kara incirler...

Dayım'ın badem ağacına kurduğu
Tek salıncak,
Başında kavgalaştığımız ama kaynaştığımız...

Uzağına daldığım,
Uçsuz bucaksız tarlalara inat
Yakınına varamadığım sınırdaki tarla,
Taşla örülmüş.
Aynı şekilde, ananemin kalbinde...

Vızıldayan kanatlı böceklerine,
Mama yapıyor dedem.
Lokumlarından aşırdığım arı mamaları...
Beyazları kuşanmışsın dede!
Astranot dedem, arılardan korunaklı...

Koynunda taze asma yapraklarıyla,
Ninem.
Bir güzel kabarmış bağrı.
Her zamanki gibi dilinde,
Benim kocamın buraları...

Senin, Benim, Onun...
Paylaştık hepberaber o anları.

Kabullenin sadece Ben'im!
Çocukluğumun, yaprak arası sardalya kokan anları...

 
Toplam blog
: 27
: 428
Kayıt tarihi
: 26.08.07
 
 

Ben Serpil Yüksel. Çanakkale'de dünyaya geldim. İlkokulda yazar olmamı isteyen harika bir öğretmenim..