Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Çocuksu aşkım

Çocuksu aşkım
 

Yıllar önce ilk gördüğümde seni,

Deniz kenarında,

İçimden geçen neydi biliyor musun.

Allah aşkına, kim bu demiştim.

Aslında seni tanımıyordum.

İlk kez görmüştüm.

İçimde öyle bir his vardı ki;

Sanki bir ömür, seni bekliyordum.

Senle, bir ömür yaşamış gibi hissediyordum.

O kadar çok yakın buldum ki seni kendime,

O kadar yakındın ki yüreğime, anlatamam.

Kalbimin tik-takları artı, ellerim titredi,

Dilim tutuldu.

Gözlerim dondu, takılı kaldı sende.

Bende şaşırdım.

Bir başkası söyleseydi bunu bana,

Asla inanmazdım.

Deli derdim içimden, güler geçerdim.

İlk görüşte, nasıl böylesine bir duygu olur,

Böylesine Bir aşk, heyecan yaşanır.

Bende bir anlam veremedim, çocuksu aşkıma.

Sonra, göz göze gelmiştik senle,

Sen uzaklaştın.

Her mevsim ayni yere gidiyorum hala.

Bekliyorum bir daha gelirsin diye.

İliklerime kadar işleyen kokunu yine duyarım,

Seni görürüm, o çocuksu aşkı,

Tekrar bir kez daha,

Dolu dolu yaşarım diye.

Saadettin Güven

İstanbul

 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..