Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '10

 
Kategori
Çocuklar ve ilkler
 

Çocuktum, Gittik Yazlık Sinemaya Adana'da, Bir Adam İşedi Üzerime...

Çocuktum, Gittik Yazlık Sinemaya Adana'da, Bir Adam İşedi Üzerime...
 

Öner Samanlı, kimilerinin üzerine kuşlar çiş yapar, uğur derler...


SİNEMANIN İÇİNE EDEN ADAM

Çocukluğumda bir sürü,

Yazlık sinema vardı,

Adana’nın,

Nezih semti Sular’da…

Millet alırdı,

Kapıdan ister ay,

İster kabak çekirdeği,

Hem çitleyerek,

Hem üfleyerek,

Hem izleyerek,

Hem de gitmeden,

WC denilen kenefe,

Anında bitirirlerdi,

Oturdukları yerden,

Hacet denilen işi…

Bir gün izlerken,

Yine öyle bir,

Yazlık sinemada,

Sırtıma sanki,

Bir hortumdan inceden,

IIık bir su oldu,

Boşalır gibi…

Sonra dönüp bakınca,

Kesildi musluğun suyu,

Amma velakin,

Şaka değil,

Sırtım ıslaktı,

Gelmiş adamın çişi,

Ama çıkmıyor dışarı,

Çitlerken çekirdeği,

İzliyor film seyretmeyi,

Bir üçüncü işi var daha,

Sürdürüyor işemeyi…

Eğildim söyledim,

Sessizce, annemin kulağına,

Sus dedi oğlum,

Duyarsa baban,

Delirir, keser adamı,

Yakar vallahi sinemayı,

Elin sidiği ile,

Islattık altımızı,

Ne çıkardık sesimizi,

Yaşım bilin ya beş,

Veyahut da altı,

Anlamadım filmin,

Asla da devamını,

Hiç unutamam,

Çocukluk anımı,

Sinemanın içinde,

İçine eden adamı…

Öner SAMANLI

10.07.2010

ANKARA

 
Toplam blog
: 295
: 3087
Kayıt tarihi
: 22.08.08
 
 

Prof.Dr. Öner Samanlı, yıllarını eğitim ve öğretim faaliyetlerine adamış, birçok bilimsel makalen..