Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '17

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Çok Güzelim

Çok Güzelim
 

Mucize güzellik
 
     Çocukken elimdeki kaşığa yansıttığım görüntümle oynarken  kaşığa dil çıkarıp profilden selfie yapardım. Aynanın karşısında saçlarımı tarayıp 'çok güzelim' diye övünür ensemi görmek için kendi etrafımda defalarca dönerdim.  Halil Cibran güzellik için 'bütün bir hayatımız boyu aradığımız yitiğimizdir' demiş . Anlaşılan ben de aynada görmeyi istediğim  güzeli arıyordum.
 
    İnsanların ortak noktası en iyiye, en güzele ulaşmaktır. Her zaman, her an büyük umutlara yelken açıp mucizeler bekleriz. Mucize  arkasından koşulduğunda bundan zevk alıp kendini beğenen güçlü bir kelime olunca  karşılaşmak çok kolay olmuyor.
 
    Bir kaç gün önce elimdeki kaşığa uzun uzun bakarken evdeki aynaya doğru yöneldim. Bir anda kaşıkla oynayan çocuk Şafak ve aynada kendini bulmaya çalışan genç kız Şafak'la buluşmuştum. Kendi kendime muzipçe çok güzelim diye mırıldandım.  Hiç değişmemiştim. Yaş alırken yüz hatlarımı muhafaza ettiğimi gördüm. Bana göre bu bir mucizeydi. Burnum, dudaklarım, saçlarım her şey gerçek beni işaret ediyordu.
 
    Başkası olmaya özenmeden var olanı yapılandırıp korumuştum. Sizi siz yapan ve daha çok yakışacak küçük dokunuşları ve yapabileceklerinizi size de önerebilirim.
 
    Güzelliğinizi kendi gerçeklerinizin üzerinden tasarlanacak katkılarla ortaya çıkarmak en doğru olandır. Mucize ardından koşulduğunda iyi ve güzel olana ulaşmanın kolay olduğunu öğretirken güzelliklere güzellik sunacak kadar cömerttir.
 
    Kaşıkla selfie yapmadan, ensenizi görmekte zorlanmayacağınız sırtı sırmalı şık cam aynalar kadar ışıl ışıl parlayan güzellikler sizin olsun.
 
Şafak  Sol
 
 
 
Gülümseyin
 
 
Toplam blog
: 13
: 143
Kayıt tarihi
: 12.07.15
 
 

İş Kadını Şafak Sol' profesyonel meslek hayatına başladığı ilk gün itibariyle 'Güzellik ve Esteti..