Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '14

 
Kategori
Deneme
 

Çok işimiz olacak seninle çook..

Çok işimiz olacak seninle çook..
 

Bak bak bak bak!

Beş yaşından beri piyano çalıyormuşsun..

Şiir kitapları ve çevirilerin de varmış..

Aradım kitapçılarda, sadece 'Resim defteri' adlı kitabını bulabildim.

Takip etmiyorsun işlerini kara kız! Stoklarda kalmamış kitapların..

Medreselerde oturacağına işlerini takip et!

Oturmuş orada nargile içiyor'!

Dört odacıklı, dört kapakçıklı inine gireceğim senin inine.!

İzin aldım senden bi kere yazmam için..

Çocuğu yazmadım mesela, olmaz yakışmaz bana öyle yazmak diye..

Demek oyunculuğun da, yönetmenliğin de varmış ha?

Çok işimiz var seninle desene..

Şiir de yazarım oyun da oynarım oyun da yönetirim bilir misin?

Bir oyunu yönettim sadece, seninkini bilemem..

O nasıl bir duygudur nasıl bir tatlı heyecendır bilirsin..Bitimsiz mutluluğa doğru uçuruyor insanı değil mi bir oyunu yönetmek?..

Ya oynamak?

Oynamak, sormam sana.

Sadece yaşanıyor..

Ben seni Ateist olduğunu bilirdim..

Oysa ne çokmuşsun..

Ha, bi de kedi ve köpekleri çok seviyormuşsun..

Salacaktan boğaza da bakıyormuşsun..

Yandın valla sen!

Köpekler benim, kediler senin olsun..

 

 

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..