Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

http://blog.milliyet.com.tr/turk35

13 Kasım '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Çok özlüyorum seni

Çok özlüyorum seni
 

ÖZLEDIM SENI..


Seni özlemek öyle zor ki bunu nasıl anlatırım bilmiyorum.

Hani çocuğun eve gelmesi gereken saatte gelmeyince hissettiğin huzursuzluk var ya, iste öyle bir huzursuzluk oluyor içimde önce. Sonra o huzursuzluğa çok değerli bir şeyini kaybettiğini hissedince içini acı dolu bir korku kaplar ya, işte öyle bir duygu ekleniyor. Ve suyun altında uzun süre kalınca nefes alamazsın boğulur gibi olursun ya işte bu duyguda eklenince, sana olan özlem çıkıyor ortaya sanki. Derin nefes almak istiyorum alamıyorum, yüreğim daralıyor hiç bir şey yapamıyorum.

Ne kokun olan esyalarını koklamak ne resimlerine bakmak ne seninle geçen dakikalari yaşamak azaltmıyor özlemini.

Çünkü özlediğim sensin.

 
Toplam blog
: 124
: 1137
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Danimarkada yaşayan bir İzmir'liyim. Hiç de sanıldığı gibi yurtdışında olduğum için milliyetçi değil..