Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Cüret

Cüret
 

Havalar anormal derecede sıcak gidiyor. Bu saate kadar sadece bir kez soğuk yaptı. Geceleri sonbahar, sabahları kış ve gündüzleri ilkbahar havaları yaşanırken sıcaklık bazen 25 dereceyi bulabiliyor. Bu Bursa için tam bir Lodos beklentisi havası fakat bu sabah dışarı baktığımda rüzgarın çıkmadığını gördüm. Bu hayıra alemet değil!

Bir bayan arkadaş yazdıkları arkasından demiş ki yazdıklarımın arkasındayım aşkımla ve aşık olmamla gurur duyuyorum. Siz de cüret etmelisiniz demiş!

Eşim, Ecrin ile aramdaki ilişkiyi aşk olarak tanımlıyor. Ecrin de bazen gözleriyle süzüyor beni ve ben eriyorum. AMA aşık mıyım kızıma? Hayır değilim, ONU ÇOK SEVİYORUM...

Göknar var kuzenim, onu da içime almak isteyecek kadar çok seviyorum. O da aşk değil!

Karıma keza hiç bir zaman aşkla bağlı değildim. Onu her zaman hayat arkadaşım olarak gördüm.

Ve belki de ben hiç bir zaman gerçek anlamda aşık olmadım!

Evet; ihtiras, tutku, şehvet, sevgi gibi duyguları biliyorum fakat aşkı gerçekten biliyor muyum?

ÜZÜLEREK SÖYLÜYORUM ANCAK BEN AŞK NEDİR BİLMİYORUM...

O YÜZDEN BUGÜNE KADAR AŞK İLE İLGİLİ ANLATTIĞIM HER HUSUS BENİM YANILSAMAMDAN ÖTE BİR ŞEY DEĞİL! HERKESTEN ÖZÜR DİLİYORUM. VE ÖZELLİKLE AŞIK OLDUĞUMU SÖYLEDİĞİM AYŞEGÜL’DEN VE BİR BAŞKA KİŞİDEN DE!

Ve bu durumda hayattaki en önemli duyguyu ıskaladığım gerçeği ortaya çıkıyor... Ve bu bir gerçek durum!

Hayat bilmecesini ne zaman çözdüğümü inansam, her seferinde, yepyeni bir konuya yenik düşüyorum ve şimdi koskocaman AŞK kelimesi ve duygusu karşımda. Yeknesak bir bilinmezlik! Fikir üretmediğim bir OLGU! Büsbütün ve kırılmaz dikilmiş karşımda benimle dalga geçiyor!

Küllerimden doğarken ben, benim için yazılmış programlar arasında AŞK PROGRAMININ olmadığını ancak yeni farkına varabildim! Ve söyleyecek söz bulamıyorum: speechless(konuşamayan)!

Nihayet insan olduğumu kabul edebilecek kadar olgunlaşabildim. Yani her b.ku bildiğim sadece bir HÜRAFEymiş!

Ve ben tekrardan nefes alıyorum ikincil yaşamıma ve kendimi hayatı yaşamaya bırakıyorum...

Siz de öyle yapın, düşünmeyin, fakat yaşayın!

Sevgiler, Saygılar,

ANIL...

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..