Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '20

 
Kategori
Mizah
 

dağarCIK

Doğruları söyleyenin,

Sorunlara çözümler önerinin,

Başarının formüllerini üretenin,

altından köşkleri olmalı, bence.

 

Boğaz manzaralı, meselâ,

sıra sıra selviler,

ada vapuru geçmeli, yanıbaşından.

kalmadı Fayton,

ettik içine nostaljinin,

pardon,

yenilendik,

elektrik, priz, fiş,

girdi,

aramıza..

 

Atla gel sen, yine de

kutsal hayvancağız ne de olsa,

Vefâ

olmalı azbiraz insâncıklarda,

İnsâf,

yâni.

 

Unuttum,

ne yazacaktım?

hem yazıp, hem de

Abzurt komedi izleyince

kayıyor yazı,

saçmalıktan yana.

 

Anımsadım, 

tamam.

Saçmalı diyordum,

mücevherleri,

aklı çok olan.

sahi,

neden hep Yoksul du?

müzisyenler, ressamlar, şâirler, yazarlar,

düşüne düşüne düşünmekten başka iş yapmayan!ar,

Eskiden,

ermişler bile Fâkirler miş,

BECERİKSİZLER.!.

zENGİN olmak için

ölmeyi beklemişler,

zÂhir..

Peygâmberler bile fâkirler mişş,

KOSKOCA Âdem BaBa,

ziraatla uğraşmış, garibim,

üç adet buğday başağı uğruna.!.

 

Ekonomi, ÖNEMLİ.!.

olsan da en kral evliya.

Hoş,

Şimdiki ermişler,

uçuyorlar,

KARUN'un uçağıyla.

 

Demem o ki,

çok bilenin olmalı çok parası,

Yok ise

konuş MA!

kalsın, doğru dürüst Doğruların,

kendi dağarcığında.

 

Hadi, kalın sağlıcakla.

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..