Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '07

 
Kategori
Mizah
 

Memleketimden su sohbetleri

Memleketimden su sohbetleri
 

-Muzo ya napıyon?

-Napim ya banyoya giricem şimdi.

-Olum sular akmıyo.Nasıl banyo yapcan?

-Sular kesilmeden önce küveti suyla doldurduydum.

-Eeee?

-Ne eeesi? Söylüyorum işte.Küveti suyla doldurduydum.Her gün işe gitmeden önce ve geldikten sonra giriyorum suyun içine.Oluyo bitiyo işte.

-Yav Muzo, ne akıllı çocuksun sen yav.

-E birazcıkın öyle.

-E bizim evde küvet yok.Napıcaz şimdi? Gelip sizde mi duş alsam ben de?

-Tiksinmezsen gel al.

***

-Sular beş gün daha yokmuş.Borular patlamış.

-Yapma ya.

-Ben yapmıyorum. Yapan yaptı.

-Yapanın Allah ....

-Olum ağzını bozma. Ayıp oluyo ama.

-Tamam ağzımı bozmayayım ama benim sindirim sistemi bozuldu bile.

-Eve de gitmek olmaz şimdi.

-Niye? Su yok mu evde?

-Var da boşu boşuna kullanmayayım onu.

-Niye lan?

-Başka bir şey için lazım olur.Dur iki dakka bekle de şurda Cafenin tuvaletine gireyim.

-E hadi çabuk ol o zaman.Etrafı da fazla dağıtma. Su yok zaten, milleti b... temizlemekle uğraştırma.

***

-Ya ev yemeği yemeyi özledim.

-E elin armut toplamıyor ya, yap da ye.

-Sorun o değil ki!

-Çok üşengeç oldun kızım sen ya.

-Ne alakası var ya?

-İnsan bir yemek yapıp da yemez mi?

-Yer de sular akmıyo, anla işte. Yemek yaparken su kullanacaksın.Sonra bir sürü bulaşık çıkacak falan.

-Doğru söylüyosun aslında.

-En iyisi biz bu beş gün boyunca, dışarıda yiyelim yemeğimizi ne dersin?

-Doğru söze ne denir kızım ya?

***

-Ya ben çok sıkıştım ya.

-E tuvalete gitsene.

-Sular akmıyo.Nasıl gideyim?

-Canım yıkamadan kalkarsın sen de.Nolacak?

-Zaten yıkamaktan çoktan vazgeçtim ben de...

-Eeeee?

-Ya tuvaletin önünde birkaç kişi oturuyo.

-?

-Su varken sifonu açıyodun, sesi oluyodu.Şimdi su da yok.Şıırrrr şııırrr.Sesini duyacak millet.

-Kızım sen de çok utangaç oldun ya.

-Öff ya.Altıma yapıcam yaaaa...

***

-Nolucak bizim bu halimiz yaaa?

-Bilmiyorum valla.

-Hani bugün sular gelecekti? Beş gün oldu.Damla yok muslukta.

-Kızlar size kötü bir haberim var.

-Noldu ya gene?

-Bu sefer de Kurtuluş'ta su borusu patlamış.

-Hayııır!

-Allah'ım kafayı yiyeceğim ben ya...

-Durun bakayım!

-Noldu be?

-Sanki bi su sesi mi geliyo ne?

-Duymadın mı, boru patlamış diyorum, sular gelmeyecekmiş diyorum, bittik diyorum.

-Su sesi diyorum ben de.Sanki bi yerden su sesi geliyo.

-Kendini boş yere kandırma.Kafayı mı yedin ne? Gaipten geliyo olmasın su sesi?

-Emine, gözünü seveyim bi bak!Sular akıyo mu ne?

-....

Not: Bunlar gerçekten konuşulmuş şeyler ve de yaşanmış.Kimisi bizim başımıza gelmiş kimisi de eşin dostun.
 
Toplam blog
: 77
: 939
Kayıt tarihi
: 13.01.07
 
 

1979 Giresun doğumluyum. Kendimi bildim bileli kalabalığı sevmem. İnsanlara karşı mesafeliyimdir. He..