Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '13

 
Kategori
Deneme
 

Daha nicelerine

Daha nicelerine
 

iyi ki doğmuşsun!


Bize, “İyi ki doğmuşsun” dendiğinde, iyi ki doğmuşluğumuzu yeniden hatırlatan bir günü daha geride bıraktım.

Bugünden itibaren yeni bir yaşın getireceği olgunluğa ve hayatın tüm sürpriz ve maceralarına daha hazırım.

Çocuksu heyecanlarımın geride kalacağını düşünürken hissettiğim burukluğu bir kenara koydum. Nasıl geride kalabilir ki? O, benim ve hep içimde… 30’uma da gelsem 60’ıma da gelsem, ben izin verdiğim sürece benimle yola devam edecek. Yeri geldiğinde o bana eşlik edecek. Biliyorum çünkü onun kalbi hala atıyor. Ve ben hala küçük bir çocuğum…

 

Mutluyum, çünkü mutlu olmayı seçiyorum. Yeni yaşımın bana göstereceği her yeniliği, hissettireceği tüm duyguları da kabul ediyorum. Onlar olmasa, yeni yaşımın ne anlamı kalır ki?

 

Her yaş, bize kattıklarıyla güzel değil mi zaten? Her yaşın bir güzelliği var ya, işte bunu seviyorum. Her yıl dönümü yaşıma yaş ekleniyor, renksiz düşüncelerim rengini seçiyor., duygularım arınıyor ve hayallerim yeni yollar ararken umutlarım ikiye katlanıyor.

Ve her seferinde beklentiler daha da artıyor.

 

“Bir yaş daha yaşlandım, neyini kutlayacağım!” demeyi reddediyorum.

Yeni bir yaşımı daha görebildiğim için şükrediyor ve daha nicelerini sağlıkla, huzur ve sevgiyle olmasını diliyorum.

 

Sevdiklerimizle geçireceğimiz nice güzel ve şanslı yaşlarımız olsun…

Sağlık, mutluluk, BarıŞ, refah ve Dostluk bizlerle olsun…

 

Sevginin olduğu her yerde mutluluk tohumları yeşerir. Mutluluk bir ağaç bedeninde can bulur. Ve biz hala nefes alabiliyorsak, bu sayededir. Evrende her şey birbirine böyle eşsiz bir bağ ile bağlıyken, bizlerinde bu döngüye katkısı olması dileğiyle…

 
Toplam blog
: 19
: 2629
Kayıt tarihi
: 13.02.12
 
 

1988, Bursa doğumlu. En büyük tutkusu kitaplar. En büyük ihtiyacı yazmak. Hayatta bütün fikirleri..