Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Dakik

Barın teras katında

saatlere böldüler bizi

tik tak

tik tak

hiç sekmeden, çok dakik geçti

yanımızdan memleket kurşunları.

 

Sonra sabahçı kahvesinde oturdum

çay içtim tütünsüz

rüzgar kendi halinde

ve sabaha çok varken

ellerim kaba, ellerim nankör…

Senin ellerini düşündüm sonra

ve gülümsedim, gülümsemek ne yakışır yanında

seninse memleket gibi hep güzeldi ellerin

dönüp benden uzaklaşan ellerine bakar

sanki görürdüm ellerinde saklı Afrika'yı...

 

Barın teras katında

saatlere böldüler bizi

tik tak

tik tak

alıp götürecekler birazdan

bu yüzden hep vaktinde sevdim seni…

 

Kırmızı fular takmış bir kadın

boynundan ısırılmış plastik mermilerce 

yasal lekeleri örten kırmızı fuları öylece karşımda

güzelleşiyor akşam rüzgarıyla…

Ölenlerin faili aranıyor şu saatlerde

peki ölmeyenlerin faili ne olacak?

Ölmedik ama bu halde yaşıyorsak, elbet bir failimiz var.

 

Barın teras katında

saatlere böldüler bizi

tik tak

tik tak

bu yüzden çok dakik sevdim seni…

  

 
Toplam blog
: 57
: 122
Kayıt tarihi
: 25.04.12
 
 

İnsan ve hayvanı bir severim. Saygıdan hoşlanmam. Zımparalanmış köreltilmiş sevgiden de.. Kib..