Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Dakikanın hesabı

Dakikanın hesabı
 

Bir yıldız kaydı
her gün
Umut hep vardı
hayaller üzgün
Papatya falları
kelebekler sürgün

Bir yıldız kaydı
her gün
gördüm

Ben 60 dakikanın hesabını yapamazken
ay diyorsun, yıl diyorsun
Ben yıldızların adını yazamazken
oku diyorsun
Daha gün doğmamışken
geceye, uyan diyorsun

Her gün
Hayaller üzgün
Kelebekler sürgün

Yıldızlar, kaydı
Gördüm

Dileklerimiz yıldızların intaharı mı
Umutlarımız sonbahar yaprakları mı
Sevgi ihtimalleri papatyaları harcamadı mı
Kelebek dediğin ölürkende yalnızdı

...bak
bir yıldız daha kaydı...

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..