Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Dayanamam yokluğuna

Dayanamam yokluğuna
 

DAYANAMAM YOKLUĞUNA


Gözlerinde aşkı gördüm,

Dayanamam yokluğuna!

Hayalimi senle ördüm,

Dayanamam yokluğuna!

 

İlk adımı sana attım,

Aşkı yalnız sende tattım,

Düşlerime şeker kattım,

Dayanamam yokluğuna!

 

Halim Hakk’a ayansa da,

Ölü kalkıp uyansa da,

Kar güneşe dayansa da,

Dayanamam yokluğuna!

 

Bütün yollar sana çıkar,

Âşığınsam ben ne çıkar?

Kaçır beni, dağa çıkar,

Dayanamam yokluğuna!

 

Harika’yım açtım kucak,

Gönlüm senin köşe bucak,

Dayansa da cana bıçak,

Dayanamam yokluğuna!

 

           

           HARİKA UFUK

 
Toplam blog
: 389
: 261
Kayıt tarihi
: 01.12.13
 
 

Adana'da doğdu. Öğrenim hayatına İstanbul'da Çengelköy İlkokulu'nda başladı. İstanbul Marmara Ünive..