Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Defterimde unuttuğum sonbahar

defterlerimin arasında saklıyorum
kırık düşlerimin parçalarını..
seni gördüm dün gece
liseden kalma
coğrafya defterimi karıştırırken..
filmin en karizmatik kahramanının ağzından
bir merhaba çaktım hemen
görür görmez daha
‘’merhaba soylu sevdam, merhaba’’
sonra bayağı yıpranmış
çürümeye yüz tutmuş
bir hüzündür çöktü içime
kaç yıl geçti aradan
bin dokuz yüz doksan altı, doksan yedi işte
lise iki, lise üç
ilk şiirlerimden biri
içinde köşesinde sen varsın..
şiir dediğime bakma
öyle pek şiirle de alakası yok hani
şiir değil de
şiir olmaya çalışan birkaç mısra işte..
altında küçük bir not
el yazınla..
‘’düşen bir yaprak görürsen beni hatırla...’’
diye yazmışsın..

soktum defteri çantama çıktım evden
gördüğüm ilk tekel bayiden
daldım içeri..
uzun uzun
içtim seni..

görmemiştim o zaman bu notu
şiiri okuduktan sonra
defteri alıp
bir çocuk sevinciyle
yanağımdan öpüp gitmiştin
öpmenle gitmen aynı anda olmuştu
geri getirdiğinde herhalde o sayfayı
yırtıp almıştır diye düşünüp
bir daha bakmamıştım o sayfaya..

nihavent makamında
bir hüzündür şimdi
bira diye içtiğim..

‘’düşen bir yaprak görürsen
beni hatırla demişsin..
sanırım artık ne zaman sonbahar gelse
sarı sarı yapraklar arasında
sen geleceksin aklıma..’’

Şubat 09
Murat ÇELİK
20 Şubat 2009 tarihli Ergani Haber Gazetesinde yayımlandı.

 
Toplam blog
: 33
: 519
Kayıt tarihi
: 27.12.08
 
 

Murat Efe Çelik 1980 yılında Diyarbakır’ın Ergani ilçesinde doğdu. İlk, orta ve lise öğrenimini Erga..