Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Değer

Değer veriyorum demekle de insan değerli olamaz. Değer vermek kişiler için basite alınabilicek kadar kolay görünür. Ben değer verdiğimi kişilik yapım olarak ne sözle ne de alınabilicek bir hediyeyle gösteririm. Değer verdiklerim değerli olduklarını ancak her koşulda yanlarında onlarla birlikte olduğumda anlayabilirler. Tıpkı sevgim gibi değeri de her an yanlarında hissettirerek veririm. Önemli olanda bu değil midir? İnsanları sadece hasta ya da yardıma ihtiyacı olduğunda sormak değer vermek midir? Tabi ki değil her an yanlarında olmak her konuda onlarla düşünmek, yanlış ve doğruyu beraber tartışmak hem karşı taraf için hemde kendim için yeniliklere açık olmak demektir. Değer veriyorsak bence tam anlamıyla değer vermeliyiz. Bir düşünsenize sevdiğinize sadece seni seviyorum demekle yetinmeyip küçük jestlerle her an sevginizi göstermek ne güzeldir. Karşılık beklemeden değer vermek önemlidir. Eğer karşılık beklerseniz hem kırılır hem de yıpranırsınız. Tabi ki sizin değerinizi istemeyenlere değil bu sözler:) Hak edenlere verilmeli değer o çok ayrı bir konu tabiki. Eğer seviyor ve değer veriyorsanız bence her an yanında olmalısınız ve destek vermelisiniz. Sizde değerli olduğunuzu size böyle davranan kişilerden kolayca anlarsınız. Her insan çok değerlidir. Ama önce insanın kendine değer vermesi güzeldir.. DEĞERİ kendimle cok tartıştım sonuc olarak da yazdıklarıma vardım zamanla cok dahasını öğreneceğim bir yılda bu kadar yol. Herkese kendini değerli hissettirecek günler dilerim……..  
 

 
Toplam blog
: 25
: 549
Kayıt tarihi
: 20.06.10
 
 

1975 yılında Almanya'da doğdum. Son 15 yıldır Türkiye' de yaşıyorum. Özel sektör çalışanıyım amatör ..