Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '16

 
Kategori
Şiir
 

Değirmen

Değirmen
 

Yarım asır hizmet ettim bağıma, dağ olmadı. 
Ağaçlarım vardı hazda, nazımda velinimet bildim.
Ürün aldım verdim ter döktüm, hak miskale araçtım.

***

Bir gün küstü ağaç, bir gün su buldu müşteri,
Haram demedi özüm hakkı, sahibi as bildi canım,
Kahır duydum devri gün su içirdim dal veren ağaca.

***

Yama ek Yusuftur kimi kuyuda inleyen kenani candır.
Özümde Yusuf'a can veren ruhum, hakkı öz bilen han,
Hicvetmez ruhum öz canı, ma3nadarım madde bağım yok.
Sürgün dalım, hakka sürüm sürüm sürünürüm hicranım yok.

Adana/Seyhan

25/05/2016

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..