Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '11

 
Kategori
Seçim
 

DEĞİŞİK BİR SEÇİM KAMPANYASI

DEĞİŞİK BİR SEÇİM KAMPANYASI
 

Genel seçimler yaklaşırken, milletvekili adayları'da kendilerini tanıtım için çeşitli mecraları kullanmak için harekete geçtiler. Çeşitli tanıtım faaliyetlerinin içinde en etkilisi her zaman olduğu gibi seçmen veya parti tabanlarıyla yüzyüze gelebilmek ve kalabalıklara hitabedebilmek. 

Tanıtım hizmetleri veren çeşitli kuruluşlar içinde en ilgincini bir organizasyon şirketi olan BUKAFELOS ORGANİZASYON düşünmüş. Şirket yetkililerinden aldığım bilgilere göre seçim kampanyasını konserler üzerine yoğunlaştırmışlar ve bunu bir kampanya haline getirmişler. 

Kampanyanın birinci ayağında, BUKAFELOS bünyesindeki sanatçılardan tercih edilen ikisi istenirse konserler için gerekli olan ses, ışık sahne gibi diğer masraflar şirket tarafından karşılanıyor.Bir diğer özellik ise mekan sorunu yaşanan durumlarla ilgili. 

Şirket yetkilileri bu durumu mobil konserler düzenleyerek aşmışlar. Ses düzenini, ışıklandırmayı, sahneyi de içine alan dağ bayır açık hava demeden her mekanı kullanma olanağı olan bir TIR'ı devreye sokmuşlar. 

Bu seçim döneminde oldukça rağbet göreceğe benziyen bu girişim , şirket yetkililerini de yoğun bir taleple karşı karşıya bırakacak gibi görünüyor. 

 
Toplam blog
: 11
: 1076
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1953 Ankara doğumluyum. 1971'de Kuleli Askeri Lisesini bitirdikten sonra ayrıldım. Açık Öğretim F..