Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '18

 
Kategori
Güncel
 

Demokraside Tersine Gidiş; Barış Güvercini Uçurmaktan Kol Bacak Kırıp Kodum mu Oturtmaya

Demokraside Tersine Gidiş; Barış Güvercini Uçurmaktan Kol Bacak Kırıp Kodum mu Oturtmaya
 

Biz her şeye alışığız yadırgamıyoruz da gençlerin/çocukların kafası karışır. Yok zaten demokrasinin konuşulamayacağı bir dünyada yaşıyoruz, yani şiddet iklimine alıştık; tersine tersi bize tuhaf geliyor da şimdi ortada bir bunlar bir de işte İran’a demokrasi dersi verme ya da Boğaziçi üniversitesinde çok seslilik vurgusu yapma… Bunlar nasıl yan yana geliyor. Biz kimseyi eleştirmiyoruz, naçizane önerimiz şu ki biri varsa diğeri olmasın, kafalar karışıyor!

Gençler özellikle çocuklar başlıktaki durumu anlayamayabilirler. Hani eski zamanlarda kol bacak kırılır, kodum mu oturtulurdu şimdilerde de güvercin uçurulur; yoksa yanlışlıkla mı söylendi bunların yer değişmesi mi gerekiyor diye düşünürler.

Hayat bu kol bacak da kırılır, kodum mu da oturtulur da sanki bunların devirleri farklı diye biliyoruz.

Tabir yerindeyse “ateşten günler” yaşıyoruz belki biraz bundan. Ancak benim naçizane görüşüm bu üslup barış getirmez, örnek kimseler olduğu için bu davranışlar örnek teşkil ediyor,  insanların içindeki şiddet duygusunu dışarı çıkarabilir.

Kim bilir belki de yaşadığımız cehennem biraz bu nedenledir.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..