Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

27 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Der mi?

Seviyorum seni der mi? Hep bekledim
Duymadım, beklerim resimlerde
Olmadı hayallerim de
Çocukluk aşkım olsa
Koşardım anneme
Büyüsem de dede olsam da
Ben annemin çocuğuyum

Bekledim kandırmadım
Sev istedim ben zaten sevdim
Neden deme sırlarıma ortak
Akan yaşıyla pas silen
Bakan bakışıyla yürek delen
Gözlerin sahibi
Dertlinin derdini akıtan
Karşısından eriten
Sevmiş sevilmeye hasret
Gönüle gidilen yol
Ben sevdim, benim derdim
Seviyorum seni der mi?

 

Cebirin Defteri 27.Temmuz.2012 Altıntaş
 

 

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..