Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

Dersem kızmayın

Dersem kızmayın
 

Ben şimdi ayağa kalksam
Elimi de kaldırıp ayarsızca
Cümleler çoğaltıp gayri meşru
Kanunsuz ne varsa ona tapıyorsun
Dersem kızar mısınız bana? Kızmayın
 
Herhangi bir sebepten
Herhangi bir yaşta
Ya da hangi cinsiyetten olursa
Bir insanı anlamak çok zor artık
Dersem kızar mısınız bana? Kızmayın
 
Yakınlığın hiç önemi yok
Uzaklar artık sahte bir yakınlık
Daha dünün bile ‘geçmiş’ olduğu bir dünya
İşin gücün mirası bir kenara itmek
Dersem kızar mısınız bana? Kızmayın
 
Ruhlar aleminden
Sanayi devrimine geçmekle
Karşılıksız olarak karşılıklı emek vermeye
Niyet etmek arasındaki fark hayli çok
Dersem kızar mısınız bana? Kızmayın
 
Verdiğin kadardan ziyade
Kaçırdığın kadar güvendesin, mutlusun
Aklınca sevap işliyorsun
Yüklemişsin sırtıma bunca iş ve az miktarda aş
Dersem kızar mısınız bana? Kızmayın
 
Daha bugün mutlu oldum
Bu iletişim çağında
Elektrik su kesilince konuşabiliyoruz ancak
Şimdi kalemi dayayacağım boğazıma
Dersem kızar mısınız bana? Kızmayın
 
Huysuzum farkındayım
İfşa ediyorum biraz da üslupsuzca
Kızmayın bana dostlar
Ne de olsa
Dost acı söyler.
 
Toplam blog
: 98
: 66
Kayıt tarihi
: 14.04.12
 
 

Çukurova Üniversitesi mezunu, Serbest Nazım Şiir yazmaktan ve okumaktan haz alırım, Başta..